کرمانشاه؛

ثبت‌نام بیش از 18هزار نفر در سامانه کارورزی کرمانشاه

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 18 هزار و 880 نفر تا به امروز در استان کرمانشاه در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌ و 72 واحد پذیرنده نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داود یاوری مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود : جامعه هدف اجرای این طرح، دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی 24 تا 32 ساله در تمام رشته‌های دانشگاهی برحسب نیاز بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی است طول دوره کارورزی حداقل چهار ماه و حداکثر 9 ماه برای هر کارورز متناسب با ظرفیت بنگاه و استانداردهای آموزشی مهارت تعیین می‌شود که ساعت فعالیت از 6 صبح تا 20 است.

 
وی با بیان اینکه این سامانه امسال در سطح کشور برای 150 هزار نفر پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: سهمیه استان کرمانشاه حدود هفت هزار و 425 نفر اعلام شده است.


یاوری با اشاره به اینکه واحد پذیرنده باید دارای مجوز فعالیت از دستگاه‌ اجرایی ذی‌ربط و مجوز آموزش کارورز از سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای کشور باشد، بیان کرد: کارورزان پس از طی دوره کارورزی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار