اردبیل؛

اعزام 1580 دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: سال گذشته یک هزار و ۵۸۰ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ معین‌الدین اسدی در جلسه هماهنگی طرح ولایت دانشجویی و راهیان نور شمال غرب استان اردبیل اظهار داشت: در قالب طرح راهیان نور سال گذشته یک هزار و 580 دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که تمام تلاش ما بر این است که این اردوها را با کم‌ترین معایب برگزار کنیم.

وی افزود: قرارگاه مرکزی راهیان نور در دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان تشکیل یافته و سال گذشته راهیان نور دانشجویان استان رتبه دوم کشوری را به دست آورده که تمامی این موارد نشان دهنده شرایط مناسب اعزام راهیان نور در استان باشد.

 مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طرح ولایت دانشجویی از 24 تیر ماه در استان اردبیل اجرا می‌شود و 170 نفر دانشجو از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند که تمام تلاش ما تربیت و آموزش نیروهای بسیجی و کاردان است که برای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

اسدی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم از این طریق همگان را با این فرهنگ آشنا کرده و از اثرات آن بهره‌مند شویم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.