اصفهان؛

خط یک مترو با مهارت متخصصان اصفهانی احداث شد

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط یک مترو با مهارت متخصصان اصفهانی احداث شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس حاج رسولیها در حاشیه راه اندازی آزمایشی فاز سوم خط یک مترو اظهارکرد: ۱۸ سال گذشته کلنگ مترو خیابان کاوه برزمین زده شد ولی در این زمان بودجه لازم برای اجرای این پروژه در دسترس نبود.

وی افزود: طرح تفصیلی مهمتر از اجرای این پروژه بود چرا که منازل شهروندان در طرح خیابان ها بود از همین رو بودجه زیادی برای مترو هزینه نشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه عنوان کرد: دولت قرار بود برای اجرای این پروژه همیار  ما باشد اما زمانی که از کمک دولت ناامید شدیم از پیمانکارهای محلی و نیروهای تخصصی برای پروژه قطار شهری استفاده کردیم.

حاج رسولیها خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراصفهان متخصصان احداث تونل و ایستگاه مترو وجود دارد و حتی  می توانیم در اصفهان بامهارت متخصصان واگن های قطار شهری را بسازیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه فاز یک و دوم قطار شهری سال گذشته افتتاح شد، ادامه داد: اکنون نیز فاز سوم خط یک قطارشهری از چهارراه تختی تا میدان آزادی به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مترو باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک می شود، خاطر نشان کرد: اگر شهروندان از مترو برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنند به طورحتم حضور خودروهای شخصی در شهر کاهش می یابد.

حاج رسولیها با بیان اینکه شهروندان با استفاده از مترو می توانند ترافیک شهر را کاهش دهند و برای خود آرامش را به ارمغان بیاورند، تصریح کرد: همچنین شهروندان با استفاده از مترو می توانند در کوتاه ترین زمان به مرکز سفر شهر مسافرت کنند و خرید های خود را انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار