یزد؛

محدودیت های ترافیکی روز قدس در شهر یزد

محدودیت های ترافیکی روزقدس از ساعت 6 صبح فردا درشهر یزد اعمال می شود.

سرهنگ جمشیدی رییس پلیس راهور استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : محدودیت های ترافیکی روزقدس از ساعت 6 صبح درشهر یزد اعمال می شود.

سرهنگ جمشیدی افزود: در این روز خیابان دهم فروردین از میدان مارکار، خیابان فرخی از سمت میدان آزادی و خیابان ایرانشهر از سمت چهارراه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی مسدود است.

وی گفت: خیابان امام خمینی از میدان شهید بهشتی به سمت امیرچقماق، خیابان امام شمالی از سه راه مهدی و همچنین خیابان سلمان از سمت چهارراه بسیج به سمت تقاطع شهدا امیرچقماق مسدود است.

جمشیدی گفت : در این روز تردد کلیه وسایل موتوری و خودرویی در این مسیرها ممنوع است و در خیابان قیام از چهار راه بعثت به سمت میدان امیرچقماق از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم نماز جمعه محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ جمشیدی خاطرنشان کرد: شهروندان از پارک کردن خودروهای خود در طول مسیر راهپیمایی در خیابان های امام جنوبی، میدان شهید بهشتی، میدان امیرچخماق و خیابان قیام از شب قبل خودداری کنند.

وی افزود: همچنین تمامی کوچه های منتهی به خیابان امام جنوبی و مسیرهای منتهی به تقاطع شهدا در این روز کاملا بسته است.

رییس پلیس راهور استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیرهای راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.