تبریز؛

اعلام آمادگی شهرستان بستان آباد برای برگزاری راهپیمائی روز قدس

فرماندار شهرستان بستان آباد از آمادگی این شهرستان برای برگزاری راهپیمائی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه هدایت افکار عمومی مردم جهان در روز قدس به مسئله فلسطین بیش از سایر روزها صورت می گیرد گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس که منشاء نامگذاری آن از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بفرمان امام راحل است از وظایف تک تک مسلمانان است.


وی با بیان اینکه مردم شهرستان بستان آباد همچون سال های قبل با تجمع در میدان مولوی این شهر و با حضور گسترده خود در راهپیمایئ شرکت می کنند افزود:قشرهای مختلف مردم با اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمائی روز قدس در این شهرستان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.


فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به شرایط منطقه ای و بین المللی و اینکه می طلبد مردم در این راهپیمائی حضور گسترده داشته باشند افزود:وحدت و یکپارچگی مردم در این راهپیمائی موجبات یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.


وی ادامه داد:مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، اعتزاض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نشان خواهندداد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.