اصفهان؛

آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان در شهرضا

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج شهرضا با شعار «شطرنج ابزاری برای پرورش ذهن و زندگی سالم» با شرکت ۴۶ نفر آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی انصاری  عنوان کرد: مسابقات قهرمانی شطرنج پسران شهرضا با شعار «شطرنج ابزاری برای پرورش ذهن و زندگی سالم» آغاز شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴۶ نفر شامل ۲۰ نفر زیر ۱۰ سال، ۱۶ نفر زیر ۱۲ سال، ۶ نفر زیر ۱۴ سال و ۴ نفر زیر ۱۶ سال هستند برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا تصریح کرد: این مسابقات در محل خانه شطرنج شهرضا و همزمان در ۴ جدول و طی ۵ روز و در هر روز یک دور برگزار می شود.

انصاری همچنین از پایان رقابت های شطرنج جام رمضان شهرضا خبر داد و افزود: رقابت های شطرنج جام رمضان با شرکت ۲۹ نفر طی ۳ روز و در ۶ دور برگزار شد و در پایان «فرزاد جمالی» عنوان نخست را از آن خود کرد.

وی دامه داد: «سهیل چاوشی»   با کسب ۵ امتیاز  و «یونس همتی» با کسب ۴.۵ امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد:  عنوان نخست زیر ۱۰ سال این رقابتها «نیما آوینی» با کسب ۴ امتیاز و عنوان نخست زیر ۱۲ سال را نیز «ایلیا طاهری» با کسب ۴.۵  امتیاز به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.