مسئله اول/

آیت‌الله مجتهد شبستری: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اسرائیل را درمانده می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:شرکت در راهپیمایی روز قدس موجب درماندگی اسرائیل می‌شود.

آیت‌الله مجتهد شبستری: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اسرائیل را درمانده می‌کندآیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگار‌های ارزشمند امام راحل است که از آن، تعبیر به روز اسلام فرمودند.

وی با بیان اینکه شاید علت این نامگذاری از سوی امام (ره) این باشد که روز قدس، تجلی اراده ملت‌های مسلمان است، گفت: یکی از اساسی‌ترین و محوری‌ترین دستورات اسلام، اتحاد مسلمانان است و در روز قدس بیش از هر زمان دیگری، روحیه وحدت متجلی میشود.

امام جمعه سابق تبریز اضافه کرد: در شرایطی که بیش از هفت دهه است که دشمنان قسم خورده اسلام، فلسطین را اشغال کرده اند و مردم مسلمان آواره شده اند، مستکبرین عالم که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند، نه تنها حق را به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین برنمی گردانند بلکه به اشغال گران کمک هم می‌کنند.

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: کمترین خدمت به مظلومین فلسطینی، شرکت در راهپیمایی روز قدس است، همین اعلام برائت از رژیم اشغالگر قدس و ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، سبب میشود که اسرائیل دیگر شعار از نیل تا فرات را سر ندهد و به حالت درماندگی فرو برود.

وی افزود: راهپیمایی هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده است، امسال هم همچون سال‌های گذشته مردم حضور گسترده‌ای خواهند داشت. سایر ملت‌ها به ندای آزادی خواهی ملت ایران پاسخ مثبت داده اند و آنان هم در حمایت از فلسطین راهپیمایی می‌کنند و شعار مرگ بر اشغالگر سر می‌دهند.

پاسخ مثبت سایر ملت‌ها به ندای آزادی خواهی ملت ایران

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار