وزیر بهداشت در دیدار با دانشجویان لبنانی دانشگاه‌های علوم پزشکی:

ذره ای تردید ندارم که اسرائیل نابود شدنی است/ بیت المقدس آزاد می شود + فیلم

وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب الله گفت: برای رهبر مبارز، شجاع و شریف حزب الله لبنان آرزوی طول عمر، صحت، سلامت دارم و امیدوارم که وعده‌های الهی محقق شود و من ذره ای تردید ندارم که رژیم صهیونیستی نابود شدنی است.

ذره ای تردید ندارم که اسرائیل نابود شدنی استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در دیدار با جمعی از دانشجویان لبنانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: شاید صبر ما کم است، وقتی در دوران دفاع مقدس، موشک باران و بمباران شهرها و قتل عام مردم شهرهای مختلف را می دیدیم، با خودمان می گفتیم که خداوند چقدر صبور است و باورمان نمی شد که  کشور در حال حاضر در این شرایط اقتدار و صدام زیر خاک باشد.

وی ادامه داد: ذره ای تردید ندارم که اسرائیل نابود شدنی است و با امید خدا بیت المقدس آزاد خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به دوران انقلاب اسلامی افزود: اگر وضعیت امروز با پیش از انقلاب اسلامی را مقایسه کنیم، هیچ کس باور نمی کرد که رژیم شاهنشاهی سقوط کند و امروز دیوار به دیوار رژیم اشغالگر قدس قرار داشته باشیم؛ تصور می کردیم اگر صدام را شکست دهیم و خیلی هنر داشته باشیم می توانیم تا کربلا و نجف برویم اما امروز با رژیم صهیونیست، دیوار به دیوار شده ایم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: قدرت انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا، قابل مقایسه با گذشته نیست؛ ما به وعده خداوند، اعتقاد و باور داریم که پیروزی و نصرت از آن مسلمانان است، امروز مردم مسلمان لبنان و فلسطین در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند و از نظر معنوی و مادی، مجهزتر شده اند.

وی اضافه کرد: در کشوری مانند لبنان، افرادی که علم، تجربه و دانش بیشتری نسبت به دیگران دارند، قطعا می توانند اثرگذار باشند و خدا هم درهای رحمت را به روی آنها باز می کند و مهم است که فردی شیعه و از مجموعه حزب الله که قصد فعالیت در حوزه پزشکی در لبنان را دارد، سرآمد و الگو باشد.

وزیر بهداشت گفت: دشمنان ایران و لبنان به دنبال این هستند که اقبال مردم از حکومت برگردد اما دانشجویان لبنانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران می توانند برای لبنان، سرمایه اجتماعی ایجاد کنند و ما هم افتخار می کنیم که از این دانشجویان میزبانی می کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از 35 سال قبل آرزوی کمک به کشورهایی مانند لبنان را داشتم، افزود: در حال حاضر باید در عمل ثابت کنیم که می خواهیم به این کشورها کمک کنیم که تا به امروز در حوزه پزشکی نیز تا اندازه ای موفق عمل کرده ایم.

وی رفع  مشکلات دانشجویان لبنانی را نوعی عمل صالح برای خود و مسئولان وزارت بهداشت عنوان و تاکید کرد: برای ارتباط بیشتر و گسترده ایران و لبنان در حوزه پزشکی، می توانیم گروه دوستی  2کشور در جامعه پزشکی ایجاد کنیم و یا در انجمن های علمی گروه پزشکی با دانشجویان فارغ التحصیل شده از ایران، ارتباط مداومی داشته باشیم.

وزیر بهداشت عنوان کرد: در معاونت آموزشی و انجمن های علمی می توانیم بخشی را برای کشور لبنان در نظر بگیریم تا دوستانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع تخصصی، تکمیلی، آموزش های مداوم یا حضور در کنگره ها و همایش های علمی را دارند، بتوانند به راحتی در ایران حضور پیدا کنند.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: همانطور که خداوند وعده داده است و مابه آن ایمان داریم پیروزی و نصرت از آن مسلمین جهان است و این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.