اصفهان؛

افتتاح دفتر نمایندگی امور عشایر دناکوه سمیرم

دفتر نمایندگی امور عشایر بخش دناکوه شهرستان سمیرم در مرکز این بخش افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره امور عشایر سمیرم  در حاشیه افتتاح این دفتر در روستای بیده مرکز بخش دناکوه سمیرم اظهار کرد: فاصله زیاد تا مرکز شهرستان و همچنین تعداد زیاد عشایر مستقر در این بخش از علل راه اندازی این دفتر است.

حسین سامی خاطر نشان کرد: بعد مسافت هنگام مراجعه عشایر برای انجام امور اداری و کاری از امروز به سبب افتتاح این دفتر کاهش یافته است.

به گفته وی، عشایر زیادی در منطقه پادنا و دناکوه مستقر هستند و یا به این منطقه کوچ می کنند و از همین رو ارائه خدمات به آنها با افتتاح این مرکز سهولت و سرعت بیشتری پیدا می کند.

وی یادآوری کرد: مطابق آخرین سرشماری جمعیتی عشایر، یکهزار و 321 خانوار در 14 تیره عشایری با 6 هزار و 932 نفر جمعیت در بخش های دناکوه و پادنای سمیرم مستقر هستند.

سامی با اشاره به اینکه 50 درصد عشایر استان اصفهان در سمیرم ییلاق می گذرانند افزود: پادنا و دناکوه از مراکز اصلی کوچ ییلاق عشایر جنوب کشور است.

اسفندیاری مدیر کل امور عشایر استان اصفهان نیز ابرازامیدواری کرد که این نمایندگی نقش بسزایی در ارائه خدمت بهتر به عشایر منطقه داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار