اصفهان؛

روز قدس نماد مظلومیت ملت فلسطین و روز عدالت طلبی

امام جمعه آران و بیدگل گفت: روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام درمبارزه تمام عیار با شیطان بزرگ و صهیونیسم غاصب و آل سعود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید محمد موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امت اسلام توانسته است کاخ های شیشه ای توهم قدرت و اقتدار را خرد و طعم تلخ ترس و وحشت از آمریکا و اسرائیل را در میان اعراب بشکند.

وی اظهار داشت: روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و آیتی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام راحل است که بنیانگر اعتقادات و پایبندی او به اندیشه وحدت و اتحاد امت اسلامی مقابل زورگویان و مستبدان عرصه جهانی است.

وی بیان کرد: روز قدس روز تجلی آزادگی و روز برافراشتن پرچم غرامت خواهی امت بپاخواسته است که قلب هایشان عرش الرحمن است.

موسوی ادامه داد: روز قدس، روز تجلی وحدت مسلمانان سراسر جهان و روز پشتیبانی و حمایت از مظلومین فلسطین است که بیش از نیم قرن در مقابل جنایت رژیم دژخیمان صهیونیست هم چنان استوار ایستاده اند.
امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: روز قدس نماد مظلومیت ملت فلسطین و روز عدالت طلبی و مبارزه با صهیونیست است و روز محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و جغرافیای سیاسی جهان ،با مقاومت و ایستادگی بر آرمان فلسطین از بحر تا نهر ، رویای کودکانه و زیادی خواهانه صهیونیست ها برای رسیدن به حکومت و قدرت از نیل تا فرات را برای همیشه درتاریخ دفن خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دلاورمردان سپاه پاسداران با شلیک موشک ها به پایگاه گروهک تروریستی داعش خواب را از چشمان اربابانش ،آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب و رژیم وهابیت آل سعود سلب کرده و لرزه بر اندام سست آنان انداخته است.

وی گفت: حضور حماسی مردم مومن وروزه دار بویژه مردم ولایتمدار دارشهدای آرن وبیدگل در راهپیمایی روز قدس حمایت از مسلمانان فلسطینی قدس شریف بی شک نزد خداوند سبحان اجری عظیم خواهد داشت.راهپیمایی روز جهانی قدس فردا (جمعه) در سراسر کشور و اقصی نقاط جهان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار