بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

میزبانی یک هزار نقطه در پایتخت از روزه داران تا پایان ماه رمضان

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: از نیمه سوم تا پایان ماه مبارک رمضان، یک هزار نقطه در سطح پایتخت پذیرای روزه داران هستند.

میزبانی یک هزار نقطه در پایتخت از روزه داران تا پایان ماه رمضانمهدی بابایی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: همانند سال های گذشته با همکاری حوزه های تابعه مستقر در مسیرهای 9 گانه راهپیمایی روز قدس اقداماتی از جمله فضاسازی مسیر، توزیع پلاکاردها، بنرها و پرچم‌هایی با مضامین ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت سازمان ملل متحد به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های منتخب مترو نیز همزمان با راهپیمایی روز قدس، غرفه‌های فرهنگی بر پا می‌شود، افزود: با همکاری شرکت مترو تهران نیز چندین نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور با موضوع محکومیت جنایات غزه، مبارزه با استکبار و تقویت روحیه استکبار ستیزی، نمایش بخشی از وصیت نامه های شهدا، در گذرگاه های فرهنگی مترو به نمایش درآمده است. 

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: اقدامات مربوط به فضاسازی بر روی سکوی ایستگاه ها و داخل قطارهای مترو به وسیله طرح های گرافیکی انجام شده است.

بابایی در خصوص برپایی سفره و توزیع افطاری ساده در دهه سوم ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ افطاری ساده در یک هزار نقطه از شهر تهران از جمله ایستگاه های مترو، ایوان انتظار، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و غیره در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران از دهه سوم تا پایان ماه رمضان میزبان روزه داران خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار