زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکس

زندگی عجیب نابغه ریاضی جهان مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روزهای اخیر تصویر زندگی متفاوت و عجیب نابغه ریاضی جهان بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و نحوه لباس پوشیدن وی که به بی خانمان ها شباهت بسیاری دارد تا یک نابغه ریاضی لذا این تواضع و فروتنی وی مورد تحسین این کاربران قرار گرفته است.
گریگوری پرلمن اهل کشور روسیه در سال 1966 در شهر سن پترزبورگ متولد شده و از ابتدای دوران تحصیلات خود در همه المپیاد های ریاضی این کشور رتبه برتر را کسب کرده است.
وی در سال 1982 در یک رقابت بین المللی با کسب نمره کامل مدال طلای المپیاد ریاضی را کسب کرد و بدون آزمون توانست وارد دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ شود.
وی در سال 1990 دکترای ریاضی خود را بدست آورد و کار خود را در دانشکده استکلوف شهر سن پترزبورگ آغاز کرد و در سال 1992 راهی ایالات متحده آمریکا شد و یک سال بعد توانست نظریه روح را اثبات کند.
پس از اثبات این نظریه توسط پرلمن چندین دانشگاه آمریکایی از وی دعوت به همکاری کردند که پرلمن با رد همه این درخواست ها به کشورش بازگشت و به تدریس ریاضی در موسسه استکلوف پرداخت.
وی نقش بسزایی در فهم هندسه ریمان و توپولو‍ی هندسی ایفا کرد در سال 2003 به خاطر کمک هایش به هندسه و بینش انقلابی وی در ساختار تحلیلی هندسی جریان ریکسی برنده مدال فیلد شد که پرلمن از دریافت آن امتناع کرد.
او همچنین از دریافت جایزه یک میلیون دلاری حل مسائل پیچیده ریاضی سر باز زد و اکنون در شهر سن پترزبورگ به تدریس ریاضی می پردازد.

زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکس
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۳:۱۶ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید شما در متن گفتید جايزه‌ی حل مسائل پیچیده ولی فقط ٧ سوال بی پاسخ بزرگ هستن که جايزه‌ی نقدی و تقدیر دارن که یکی حدس پوانکاره هست که در سال ٢٠٠٣ ایشان حل کردن و در سال ٢٠٠۶ پس از بررسی به ایشان این هدیه آماده‌ی تقدیم قرار گرفت که این دانشمند بزرگ قبول نکرد
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۹:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
چرا موهاش ژولیدس
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی کوچک ریاضی
۱۸:۳۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باعث افتخار من است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۶
یه کم دانشمندای ایرانی یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۳:۱۸ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
تو اصلا دانشمندانی ایرانی رو میشناسی؟ از تواضعشونه که هیچ جا آفتابی نمیشن و جهادی کار میکنن همون طور که آقای پرلمن عزیز متواضع دانشمند های ما هم متواضعند شما شهید فخری زاده رو می‌شناختی؟ فقط یک عکس از ایشون موجود بود!در حالی که از دانشمندان بزرگ ایرانی بود.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی شریفی(دانشجوی ریاضیات)
۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۶
واااای...گریگوری پرلمن عزیز...
واقعا ازتون متشکرم که مطالبی رو که به ریاضیات مربوط میشه رو قرار میدین.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۰:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
دمت گرم
-
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
او فکر میکند من فکرد میکنم او به حل مسائل ریاضی من به ......!
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۰۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۶
با سلام

ایشان حدس پوانکاره(یکی از بزرگترین دانشمندان ریاضی) رو حل کرد و مفتخر به مدال فیلدز شد که در ترجمه ی متن انگلیسی شما Ricci flow را "جریان ریکسی" ترجمه کرده اید که کاملا اشتباه است ترجمه این عبارت "شار ریچی" هستش. بنده نمیدانم شما چه چیزی رو تحلیل هندسی ترجمه کرده اید . بهتر است متن مورد نظر خود را به یک دانشجوی دکترای ریاضی گرایش هندسه بدهید تا برایتان ترجمه کند.

در جای دیگری از متن نوشته اید:
او همچنین از دریافت جایزه یک میلیون دلاری حل مسائل پیچیده ریاضی سر باز زد

ایشان با حل حدس پوانکاره این جایزه رو برد نه مسایل پیچیده چرا که فقط چند تا مساله بزرگ در دنیا وجود دارد که دارای جایزه پولی می باشند که یکی از آنها همین حدس پوانکاره بود که پرلمان حل کرد.

ایشان در واقع در دسته بندی اشیا هندسی نقش زیادی داشته اند و در واقع تمام اشیا هندسی رو دسته بندی کرده اند.

با حل حدس پوانکاره بسیاری از مسایل دیگر در هندسه حل شد و این حل با استفاده از شار ریچی بود که در ادامه کارهای همیلتون بود.


یا علی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۶
فک کردم داعشه با این تیپ ششماه زندانی داره
آخرین اخبار