در یک دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ + فیلم

اگر از آنچه که تنها در یک دقیقه از دنیای مجازی می‌گذرد با خبر شوید به شدت شگفته زده خواهید شد.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای خیلی از انسانها زندگی بدون اینترنت در دنیای امروز غیر ممکن است و حتی از تصور چنین وضعی احساس ناراحتی می کنند و این در حالی است که اگر کمی به عقب برگردیم به یاد خواهیم آورد روزهایی را که بدون وجود این پدیده به خوبی و خوشی مشغول زندگی ساده و صمیم خود بودیم البته نمی توان فواید آن را هم انکار کرد و ابعاد مفید آن را نادیده گرفت به هر حال اگر از این شمشیر دولبه درست، به اندازه و به موقع استفاده شود، مشکل ساز نخواهد بود اما نباید به آن اعتیاد پیدا کرد.


اگر می خواهید بدانید که تنها در یک دقیقه دنیای مجازی چه می گذرد با ما همراه شوید، به راستی که جا بجایی این حجم از اطلاعات در 60 ثانیه جای شگفتی دارد.

در هر ثانیه 10 سایت تازه ساخته می‌شود و این یعنی در 60 ثانیه اینترنت شاهد تولد 600 سایت جدید است و مجموع برنامه‌های دانلود شده از سایت‌های مختلف، 5 میلیون دانلود در 60 ثانیه است.


شبکه اجتماعی توئیتر در هر 60 ثانیه پذیرای 320 حساب کاربری جدید است و مجموع کاربران توئیتر به همراه دونالد ترامپ، بیش از 278 هزار بار توئیت می‌کنند.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟


احتمالا هر کدام از کاربران اینترنت در روز حداقل یک بار موضوعی را در گوگل جستجو می‌کنند ولی جالب است بدانید که بنا به آمار این موتور جستجو، در هر 60 ثانیه با 2 میلیون و پانصد هزار عملیات جستجوی گوگلی انجام می‌شود.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ فیلم


در هر 60 ثانیه، 300 میلیون ایمیل میان کاربران مختلف در نقاط مختلف جهان رد و بدل می‌شود. در همین زمان 227 حساب کاربری جدید در شبکه اینستاگرام ایجاد شده و مجموع تصاویری که در 60 ثانیه بر روی اینستاگرام منتشر می‌شوندف بیش از 216 هزار تصویر است.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟

 

فیسبوک به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان در هر 60 ثانیه شاهد 600 هزار پست جدید و 500 هزار کامنت جدید است. کاربران در همین زمان، یعنی در 60 ثانیه 253 هزار تماس صوتی از طریق اسکایپ برقرار می‌کنند.

 

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ فیلم


در حالی که در هر 60 ثانیه، ویدئوهای موجود در یوتیوب 3 میلیون بار دیده می‌شود، 600 ویدئوی جدید نیز به تعداد ویدئوهای یوتیوب افزوده می‌شود.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ + فیلم

علیرغم همه اینها، صدرنشین بلامنازع اینترنت، شبکه پیام‌رسان واتساپ است که از طریق آن در هر 60 ثانیه، 90 میلیون پیام رد و بدل می‌شود.

در ۱ دقیقه از دنیای مجازی چه می‌گذرد؟ + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار