ساری؛

آغاز محدودیت‌ های ترافیکی آخرین جمعه ماه رمضان در جاده‌های ارتباطی مازندران

 محدودیت‌ های ترافیکی آخرین جمعه ماه رمضان صبح امروز در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در آخرین جمعه ماه رمضان محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران اجرا شد.

وی با بیان اینکه  آمد و شد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع است افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴  امروز از این محور ممنوع شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در محور سوادکوه هم رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴  امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳ تیرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار