اهواز؛

سالار عقیلی در دزفول می خواند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری کنسرت موسیقی سنتی سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی ایران به همراه گروه راز و نیاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان داشت: این کنسرت در روزهای 19 و 20 تیرماه جاری در ساعت 21:30 دقیقه در سالن ورزشی شهید مجدیان دزفول اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مجوزهای قانونی اجرای این کنسرت موسیقی اخذ شده است تصریح کرد: این خواننده موسیقی سنتی در برنامه ای که از سوی شرکت نوای دل انگیز جنوب به مدیریت حسین شکوفا ارائه شده در دزفول برنامه اجرا می کند.

سعادتی فرد قیمت بلیت های این کنسرت را از300 هزار تا 950 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: سالار عقیلی در مدت 2 شب اجرا 20 قطعه مشهور خود از جمله ترانه ایران 'معمای شاه'، کاروان و نیاز را اجرا می کند.

حریر شریعت زاده؛ نوازنده پیانو ودف، محمدرضا اسکندری؛ نوازنده تارباس، فردین لاهور پور؛ نوازنده نی، داوود منادی؛ نوازنده ویولن سل، علی خشتی نژاد؛ نوازنده تار، حسین محمودی مجد؛ نوازنده سنتور، علیرضا دریایی؛ نوازنده ویولن، بابک میرزایی؛ نوازنده عود، سحاب تربتی؛ نوازنده تنبک، روزبه زرعی یامچلو؛ نوازنده کاخون، مونیکا لران؛ نوازنده ویولن، سهراب برهمندی؛ نوازنده ویولن آلتو و

علی جعفری پویان؛ نوازنده ویولن سالار عقیلی را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ابراز امیدواری کرد حضور این خواننده حماسی در این شهرستان دزفول با استقبال خوبی همراه باشد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.