کرمان؛

اقدامات فرهنگی باید مستمر باشد

استاندار کرمان از لزوم استمرار اقدامات فرهنگی سخن به میان آورد و بیان کرد: برای گسترش و نهادینه کردن اقدامات فرهنگی باید تدبیری اساسی و پایدار اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،" علیرضا رزم حسینی" در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن گرامیداشت سال روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از میراث گرانبهای امام راحل است.
وی با اشاره به تاثیر سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی خوشبختانه در این 4 دهه توفیقات بسیار خوبی در گسترش امور فرهنگی در سراسر کشور داشته است.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات موثری در حوزه جنوب و شرق استان انجام داده است، اظهار کرد: در این مدتی که استاندار کرمان هستم، شاهد گسترش امور فرهنگی در استان کرمان بوده ام.
وی از لزوم استمرار اقدامات فرهنگی سخن به میان آورد و بیان کرد: برای گسترش و نهادینه کردن اقدامات فرهنگی باید تدبیری اساسی و پایدار اندیشیده شود.
رزم حسینی کارهای فرهنگی را زمینه ساز افزایش امنیت دانست و عنوان کرد: در سه سال گذشته با اقدامات اقتصادی که در شهرستان قلعه گنج صورت گرفته، شاهد کاهش 70 درصدی جرایم در این منطقه هستیم، قابل توجه است که اقدامات بنیاد مستضعفین در شهرستان قلعه گنج ریشه ای بوده است و اکنون شاهد ثمرات آن هستیم؛ به گونه ای که مردم قلعه گنج اکنون حدود 6 میلیارد تومان در صندوق های خرد روستایی سپرده دارند.
وی با تاکید برآنکه اقدامات بنیادی و ریشه ای به زمان نیاز دارد تا ثمره آن را بچینیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز اقدامات صورت گرفته در قلعه گنج را اقدامات اقتصاد مقاومتی واقعی دانسته اند و پیشنهاد کردند که مستند قلعه گنج را بسازید.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که معین های مناطق در بحث فرهنگی حامی و پشتیبان خواهند بود، مطرح کرد: کارهای فرهنگی باید به گونه ای باشد که در جامعه نهادینه گردد.
همچنین در این دیدار حجت الاسلام " علی جلالی" مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اول تیرماه سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که از همه ظرفیت های ادارات و سازمان ها برای اقدامات فرهنگی استفاده کنیم، تا بتوانیم گام موثری در جهت گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه برداریم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت های مطلوبی در برگزاری برنامه های قرآنی در استان داریم، اظهار کرد: امروز با مسئولین فرهنگی استان پیمان بسته ایم که با تمام توان با همکاری یکدیگر در جهت گسترش کارهای فرهنگ در استان کرمان گام موثری برداریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اقدامات ، فرهنگی ، تدبیر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار