بر اساس آمار سایت AFC؛

سروش رفیعی از پرسپولیس جدا نشده است!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به بازیکنان ورودی و خروجی هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اختصاص داده، هیچ بازیکنی را از پرسپولیس جدا شده ندانست.

سایت AFC، سروش رفیعی را از پرسپولیس جدا شده نمی داندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی تحت عنوان« لیگ قهرمانان آسیا:آرامش قبل از طوفان»، به بررسی وضعیت 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرداخته و فهرستی از بازیکنان ورودی و خروجی هر تیم را تا به امروز (جمعه) ارائه کرده است.

نکته جالب درباره پرسپولیس این است که این سایت در فهرست خروجی های پرسپولیس نام هیچ بازیکنی را ذکر نکرده است.

این گزارش در حالی هیچ بازیکنی را از پرسپولیس جدا شده نمی داند که چند وقتی است خبر جدایی سروش رفیعی از جمع سرخ پوشان پایتخت و پیوستن او به تیم الخور قطر در مطبوعات و رسانه های کشورمان اعلام شده است.

ای اف سی در فهرست ورودی های نماینده کشورمان از شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی نام برده است.

ای اف سی درباره پرسپولیس می نویسد، پرسپولیس پس از کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در ایران پس از سال 2008، لخویا را شکست داد تا برای اولین بار پس از سال 2008 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

مسابقه با این تیم قطری در پایان ماه مه آخرین بازی پرسپولیس بود، اما رقابت های آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود روز 21 ژوئیه آغاز می شود. پرسپولیس ترکیب خود را با جذب شجاع خلیل زاده (مدافع)، سیامک نعمتی( هافبک) و گادوین منشا (مهاجم) تقویت کرده است،همه این بازیکنان پیش از دیدار پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، به پرسپولیس آمده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ه.ح
۱۴:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۶
کاشکی بمونه سروش
آخرین اخبار