سمنان؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس، لبیک دوباره به امام راحل و پشتیبانی جهانی از اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی هم صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان با دعوت از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی را یکی از تصمیمات جهانی امام خمینی برشمرد.
آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : شرکت در راهپیمایی روز قدس، لبیک دوباره به امام راحل و پشتیبانی جهانی از اسلام است
وی با اشاره به برکات برائت از اسرائیل با زبان روزه تصریح کرد : راهپیمایان روزه دار روز قدس، سعی کنند با وضو به مراسم بیایند چرا که ما این قدم ها در راه دفاع از اسلام را عبادت می دانیم.
امام جمعه سمنان شعار محوری روز قدس را مرگ بر اسرائیل دانست و ابراز امیداوری کرد این آرزوی مسلمانان جهان به زودی محقق شود.

استاندار سمنان هم گفت : در روز جهانی قدس همگان شرکت می کنند و بدانند این حضور و مشت های گره کرده مردم در اضمحلال این رژیم طاغوتی موثر است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی هم صادر کردند.
متن پیام به این شرح است :
آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، نماد صف بندی مظلومان در مقابل زورگویان ، یادگاری است که از سوی حضرت امام خمینی(ره) بعنوان روز جهانی قدس نامگذاری گردید.
روز قدس؛ روز رسوایی بیش از پیش صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار و روز بیداری ملت های آزاده و رنج کشیده جهان و تصویری گویا از اقتدار، وحدت و همدلی امت اسلامی در اعلام همبستگی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است .
روز جهانی قدس روز دلگرمی آنانی است که زخم زیتون در سینه دارند و قیام سنگ هایشان کابوسی برای کسانی است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و در سکوت سازمانهای بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر همچنان به جنایات خود بر علیه مردم ستمدیده فلسطین ادامه می دهد.
حضور پرشور مردم خداجو، مومن و ولایتمدار استان سمنان در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که با هدف تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و لبیک دوباره به دعوت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ودرحمایت از مظلومان فلسطین و اعلام انزجار از توطئه ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت گردنکشی ها و تجاوزگریهای گروههای تکفیری و تروریستی و
ضد اسلامی داعش بر علیه مردم مسلمان در عراق و سوریه و اقدامات غیرانسانی آل سعود در یمن و آل خلیفه در بحرین بر علیه حرکتهای اسلامی و انقلابی مردم منطقه به انجام می رسد ، گواهی خواهد بود بر حمایت همیشگی ملت قهرمان ایران از حرکت های آزادی خواهانه و عزتمندانه ی مسلمانان در تمامی این کره خاکی.
با استعانت از حضرت سبحان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما روزه داران ارجمند ، از عموم مردم آگاه، متدین و انقلابی استان سمنان دعوت می گردد همگام با خیل عظیم امت اسلامی و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت برسانند.

سیدمحمد شاهچراغی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان
محمد رضا خباز
استاندار سمنان
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.