شهرکرد؛

روز قدس روز مقابله با مستکبرین و ابرقدرتهاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) تأکید کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و ابرقدرتهاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) که با تدبیر حکیمانه خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید اظهار داشت: روز قدس متعلق به همه ملت‌های زیر فشار نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز تعیین سرنوشت ملت‌های مستضعف جهان است افزود: نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری برای برگزاری باشکوه مراسم این روز، به خاطر اعلام همبستگی امت اسلامی با مظلومان عالم بویژه مردم ستم دیده فلسطین اشغالی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، شرکت فعالانه مسلمانان در راهپیمایی روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.

سرافراز با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانى است و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد تصریح کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفین و ملتهاى زیر فشار ظلم با مستکبرین و ابرقدرتهاست.

وی گفت: همراهی سران مرتجع کشور‌های اسلامی منطقه با رژیم کودک کش صهیونیستی به عنوان یک جنایت بزرگ در تاریخ خواهد ماند و ان شاءالله وعده الهی که همانا پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان آزادی قدس شریف می‌باشد به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

سرافراز، با دعوت از آحاد ملت بویژه بسیجیان و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: لبیک به ندای امام و رهبری با حضور در مراسم و مناسبت‌ها و شعائر دینی، مذهبی و ملی تجلی پیدا می‌کند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار