رشت؛

ثبت نام طرح اوقات فراغت در فومن

ثبت نام طرح اوقات فراغت در فومن آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت : در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان ، ثبت نام کلاس های طرح اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا (ع)این اداره از نیمه دوم خردادماه آغاز شده است .

یوسف نیک انجام با اشاره به اهمیت گذراندن مطلوب اوقات فراغت افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت، نه فقط در ایام تابستان، بلکه در طول سال الزامی است و انجام فعالیت های سالم در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان و خانواده ها ،تقویت روحیه شادی و نشاط و امید به آینده در جامعه بالاخص جوانان ، افزایش سهم هزینه برنامه های فراغتی در سبد اقتصادی خانواده و اطلاع رسانی در جهت بهره مندی مردم از امکانات برنامه های فراغتی از مهم ترین اهداف این طرح است.

وی اظهار داشت:طرح اوقات فراغت امسال با بهره برداری از توانایی هنرمندان، همکاری کانون های مساجد و آموزشگاه های آزاد هنری ، برنامه های اوقات فراغت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و ٤ آموزشگاه آزاد هنری با ثبت نام از علاقمندان شروع و در حال حاضر ادامه دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت:کلاس های آموزش قرآن و احکام، گیتار، دف، ، سه تار ، پیانو ، خوشنویسی نستعلیق و تحریری، طراحی و نقاشی، شعر و ادب و نقد و بررسی آن، بازیگری و کارگردانی از عمده برنامه های این طرح در فومن است.
نیک انجام تصریح کرد: کلاس های مذکور در مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) و چهار آموزشگاه آزاد نمایشی و تجسمی فیامین و مشکات ، اموزشگاه موسیقی کرنا ، آکادمی حسن زاده که زیر نظر اساتید مجرب تدریس و برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.