مسئله اول/ 63

امیر پوردستان: حمله موشکی دفاع به داعش تنها بخشی از توان دفاع ایران بود / روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حمله موشکی سپا پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، بخشی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر پوردستان: حمله موشکی دفاع به داعش تنها بخشی از توان دفاع ایران بود / روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی استامیر "احمدرضا پوردستان" جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این حمله موشکی بخشی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: ما در حوزه‌های دیگر نیز به لطف خدا توانایی‌های رو به افزایش داریم تا از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

امیر پوردستان تصریح کرد: کشورهای منطقه و آن‌هایی که خیال باطل علیه جمهوری اسلامی ایران در سر می‌پرورانند بدانند در این کشور فرزندان ولایت‌مدار حضور دارند تا در هر زمان که نیاز باشد دفاع کنند.

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به هدف نامگذاری روز قدس و تأکید بر آن بیان داشت: آرمان فلسطین که امام راحل بر آن تأکید داشتند نماد یک تریبونی بود که مبارزه با استکبار را معنی کند، ابتدا امام خمینی آن را تعریف کردند که مردم ایران و جهان اسلام بر این امر قدمگاه و پله‌ای برای مبارزه با تمام مستکبرین جهان باشد.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است و روزی است که تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان اعتراض خود را به ظلم و تجاوز به مسلمانان اعلام می‌کنند.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۶
ارتشی وسپاهی دوبازوی الهی زنده باد نیروهای مسلح کشورمان زنده باد امیران وسرداران ولای
آخرین اخبار