مسئله اول/ 61

دهقان: تروریست‌های منطقه محصول همکاری آل‌سعود و رژیم صهیونیستی هستند

نماینده مجلس گفت: در منطقه جبهه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی شکل گرفته است و تروریست ها محصول این جبهه هستند.

دهقان: تروریست‌های منطقه محصول همکاری آل‌سعود و رژیم صهیونیستی هستندمحمد دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی درحاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص پیام عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش، برای رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در منطقه جبهه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی شکل گرفته است و تروریست ها محصول این جبهه هستند.

وی ادامه داد: آنچه به نام داعش و جبهه النصره شکل گرفته مولود جریان ننگین وهابیت و با پشتیبانی امریکا و رژیم صهیونیستی است.

دهقان اضافه کرد: حمله تروریست‌ها به مجلس و حرم مطهر امام راحل و تلاش آنان برای ناامن کردن کشورمان کاری مستقل از رژیم صهیونیستی و آل سعود نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حمله سپاه صرفا برای پیام دادن به داعش و گروه های تکفیری نیست، بلکه این پیام برای صهیونیستی ها و ال سعود هم است و اگر آنان حماقت کنند ما ابتکار عمل را در دست داریم.

وی خاطر نشان کرد: ما کشوری نیستیم که از آرمان هایمان کوتاه بیاییم، از تهدیدها و ترقه بازی دشمنان هم ترسی نداریم، اگر حماقت کنند موشک هایی که به تروریست های داعش رسید به راحتی به رژیم صهیونیستی، ال سعود و کشورهای میکروسکوپی حامی آنان هم میرسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار