شیراز؛

انعکاس راهپیمایی روز جهانی قدس با بیش از 70 گروه خبری + تصاویر

۷۷ گروه خبری شکوه حضور مردم در روز جهانی قدس را به تصویر می‌کشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صدا و سیمای فارس از ابتدای هفته با پخش ویژه برنامه‌هایی زمینه را برای برپایی راهپیمایی باشکوه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فراهم کرده است.

معاونت خبر مرکز فارس با تهیه بسته‌های ویژه به مناسب روز جهانی قدس، تهیه و تولید گزارش‌های مردمی از شهر شیراز و از دیگر نقاط استان، مصاحبه با اقلیت‌های مذهبی، دانشجویان دانشگاه‌های فارس و برادران اهل تسنن و همچنین تهیه آرم، تیزر و وله ویژه روز قدس زمینه را برای برپایی این راهپیمایی باشکوه آماده کرده است.

 

همچنین ۷۷ گروه خبری برای پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیر‌های راهپیمایی ساماندهی شده اند تا در اولین فرصت، حضور پرشور مردم را به شبکه‌های ملی و سراسری ارسال کنند.

سیمای مرکز فارس نیز با پخش ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس و نشان دادن تصاویری از ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و اعلام مسیر راهپیمایی و ساعت راهپیمایی در شیراز و شهرستان‌های استان فارس زمینه را برای برپایی این مراسم باشکوه فراهم کرده است.

سیمای مرکز فارس همچنین، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را به طور زنده از شبکه فارس، شبکه‌های ملی نشان خواهد داد.

اولین رادیوی ۲۴ ساعته استانی در کشور نیز با تهیه برنامه‌های ویژه‌ی دعوت به راهپیمایی بزرگ روز قدس و پخش آن‌ها در فاصله‌های زمانی مختلف فضا را برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم کرده است.

بیش از ۷۰ گروه خبری برای انعکاس راهپیمایی روز جهانی قدس

بیش از ۷۰ گروه خبری برای انعکاس راهپیمایی روز جهانی قدس

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار