وزیر ورزش و جوانان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس:

راهپیمایی روز قدس، نماد اقتدار ملی و مبارزه با تروریسم است

سلطانی فر گفت: حضور پرشور مردم در این روز نمادی از اسنجام ملی برای حمایت از آرمان های مردم مظلوم و قهرمان فلسطین است.

سلطانی فر: راهپیمایی امروز، مبارزه با تروریسم و نماد اقتدار ملی ما بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص این آیین راهپیمایی اظهار كرد: مردم ایران در همه دوران حامی مردم فلسطین بودند و از رژیم صفاك صهیونیستی ابراز انزجار كرده اند.

وی افزود: به عنوان نمادی از انسجام ملی و به نشانه حمایت از آرمان های مردم ستمدیده و قهرمان فلسطین كه برای آزاد سازی سرزمینشان مبارزه می كنند، مردم ایران هرسال با حضور پرشكوه خود در این راهپیمایی شركت می كنند.

سلطانی فر ضمن تبریك به مناسبت عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم ایران ، در خصوص حمایت از مردم فلسطین خاطر نشان كرد: این راهپیمایی تنها حمایت از آرمان های مردم فلسطین نیست بلكه مخالفت با نظام سلطه و امریكای جنایت كار است.

وی در رابطه با حضور جامعه ورزش عنوان كرد: همان طور كه مستحضرید همه جامعه ورزش امروز از سراسر كشور برای حمایت از مبارزات مردم فلسطین اعلام آمادگی كرده اند و خیلی دور نیست كه ما نماز جمعه را به امامت مقام معظم رهبری در بیت المقدس برپا كنیم و فكر می كنم پیروزی نزدیك است.

وزیر ورزش و جوانان كشور با تحسین اقدام موشكی سپاه قدس بر علیه داعش در خاك سوریه تصریح كرد: این اقدام به عنوان یك حركت مبارزه با تروریسم و نماد اقتدار ملی ما بود. ما با این اقدام اثبات كردیم به عنوان قدرت بزرگ منطقه حافظ امنیت و پیشگام مبارزه با تروریسم هستیم م پیام ما این است كه می توانیم امنیت منطقه را با هم گرایی با همه كشورها تامین كنیم و نیازی به حضور قدرت های بیگانه نداریم.

وی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی برای تامین امنیت منطقه است. مردم با تمام توان در مقابل اشغالگری و رواج ظلم و ستم در منطقه ایستاده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار