پرونده گابریل در فیفا بسته شد/ دردسر جدید در انتظار سرخپوشان پایتخت

پرونده شکایت گابریل از پرسپولیس در فیفا در حالی بسته شد که مدیر برنامه این بازیکن به شاکیان پرسپولیس اضافه شد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت پرونده های زیادی در فیفا دارند که در صورت حل نکردن این پرونده ها با دردسرهایی از جمله جریمه و محرومیت از سوی فیفا مواجه می شوند. براین اساس مسئولان پرسپولیس توانستند چند پرونده حقوقی خود را با توافق شاکیان پرونده ببندند. 

گابریل بازیکن خارجی سابق پرسپولیس  به علت پردات نشدن مطالباتش از سرخپوشان پایتخت شکایت کرده بود که مسئولان پرسپولیس با پرداخت بدهی 70 هزار دلاری گابریل توانستند پرونده این بازیکن را در فیفا ببندند. 

با وجود اینکه پرسپولیسی ها با پرداخت اقساطی بدهی گابریل توانستند پرونده شکایت این بازیکن را در فیفا ببندند، اما آنها هنوز از دردسرهای این پرونده رهایی نیافته اند. 

گابریل در زمان سرمربیگری حمید درخشان به پرسپولیس پیوست  اما برانکو بعد از حضورش در پرسپولیس گابریل را در لیست مازاد قرار داد و این بازیکن از پرسپولیس جدا شد. گابریل 120 هزار دلار از پرسپولیس طلب داشت که با توافقی که با مسئولان پرسپولیس انجام داد طلب خود را به صورت اقساطی دریافت کرد و پرونده اش در فیفا بسته شد. 

نکته قابل توجه پرونده گابریل این است که این بازیکن به مدیر برنامه ایرانی خود 70 هزار دلار بدهکار است و مشخص نیست باشگاه پرسپولیس باید این بدهی پرداخت کند یا گابریل باید طلب مدیر برنامه اش را بدهد. 

مدیر برنامه گابریل به فیفا شکایت کرده و شاید همین موضوع دردسرهایی برای باشگاه پرسپولیس در آینده ایجاد کند. 

پرسپولیسی ها طبق قانون باید قبل از پرداخت طلب گابریل این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه های این بازیکن می رساندند اما آنها به طور مستقیم با گابریل معامله کردند که شاید این موضوع برایشان دردسر ساز شود. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما با پرداخت آخرین قسط بدهی گابریل پرونده شکایت این بازیکن در فیفا بستیم تا باشگاه دچار مشکل نشود. 

وی درباره شکایت مدیر برنامه گابریل به فیفا بیان کرد: باشگاه با گابریل قرارداد بسته بود و طلب این بازیکن را پرداخت کردیم و نگرانی بابت شکایت مدیر برنامه گابریل وجود ندارد چر اکه این بازیکن به مدیر برنامه اش بدهکار است و وی باید طلب مدیر برنامه اش را پرداخت کند. 

به هر حال باید دید فیفا چه حکمی برای پرونده شکایت مدیر برنامه گابریل صادر می کند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۶
نوع مدیریت لجام گسیخته نتیجه ای بهتر از این ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدسلگی برزول
۱۶:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۶
باسلام امیدوارم مسئولان باشگاه این مسئله رو حل کنن تا ضرری به تنهانماینده ایران در جام باشگاهای اسیا متحمل نشود.چراکه این خواسته ی عربستانی ها میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ﺣﺴﻦ
۱۶:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۶
ﺧﺮج. ﻛﻪ اﺯ ﻛﻴﺴﻪ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺑﻮد ﺧﺎﺗﻢ ﻃﺎﻳﻲ ﺷﺪﻥ ﺁﺳﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﭘﻮﻝ ﻣﺪﻳﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﺸﻢ ﺭﻭ ﻣﻴﺪﻳﻢ
آخرین اخبار