کرمان؛

وجود 40 هیئت ورزشی فعال در رفسنجان

فرماندار رفسنجان از وجود ۴۰ هیئت ورزشی فعال در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: رفسنجان نامی پرآوازه در ورزش دارد و همواره در مسابقات استانی، کشوری و جهانی رد پایی از ورزشکاران رفسنجانی وجود دارد.

وی افزود: وجود باشگاه فرهنگی ـ ورزشی مس و ورزش فوتبال، افتخاری برای این شهرستان است و در این باشگاه پنج میلیارد تومان سالانه گردش مالی وجود دارد.

ملانوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰ هیئت ورزشی در زمینه ها و رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند و ورزش در رفسنجان در زمینه های مختلف از جمله ورزش های باستانی و زورخانه ای، فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته و ... رونق داشته و فعال است.

وی خواستار گسترش و توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان شد و تصریح کرد: زمین های ورزشی در روستاها و خانه های ورزشی در چند روستا شکل گرفته اما زمینه گسترش فعالیت های ورزشی در این منطقه باید افزایش یابد ، چرا که جمعیت این شهرستان که دومین شهرستان در استانست بالغ بر ۳۱۱ هزار نفر است.

ملانوری یادآور شد: در ارزیابی های سازمان برنامه و بودجه در حوزه برخورداری رتبه دوم استان را داریم، این در حالی است که این ارزیابی ها در ۱۵ سال پیش انجام شده بود که مردم درآمد خوبی داشتند و در ساخت و احداث دانشگاهها، مراکز درمانی، بیمارستانها، مساجد، مدارس و ... مشارکت خیرین را داشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان گفت: وضعیت کشاورزی و درآمدزایی از این محصول پسته موجب می شد خیّران در انجام کار خیر از همدیگر سبقت بگیرند و بسیاری از مراکز عام المنفعه در این شهرستان توسط این افراد احداث شود اما در طول ۱۵ سال گذشته بدلیل خشکسالی و کمبود محصول، سطح مشارکت ها پایین آمده است.

فرماندار رفسنجان افزود: خوشبختانه در قانون برنامه و بودجه مبلغی برای احیا و توسعه ورزش تخصیص یافته است و با توجه به اینکه نشاط ورزش در رفسنجان وجود دارد باید در این موضوع شهرستان حمایت شود.

ملانوری با بیان اینکه بالاترین آمار خیّران ورزشی در رفسنجان است، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های بیشتر موجب ارتقاء در ورزش شهرستان شوند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۶
5 میلیارد رو هر سال میدین به مربی و بازیکنای خارجی یا غیر بومی
ی درصدشو خرج جوونای شهر کنین هزار برابر بهتره تا اینکه هر سال برای موندن تو لیگ یک تلاش کنین
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۹:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۶
من خودم تو رفسنجونم خیلی از جاه ها اصن زمین ورزشی ندارن حتی ی زمین ساده برای والیبال یا فوتبال
آخرین اخبار