این خبر در حال بروز رسانی است/

بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های خارجی

رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را بازتاب دادند.

بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های خارجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی به رسم هرساله خود، امروز جمعه نیز حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را بازتاب دادند.

 شبکه تلویزیونی المیادین با بازتاب حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد: در ایران تظاهرات روز جهانی قدس آغاز شده است. در شهر تهران و دیگر شهرهای این کشور مردم بطور گسترده در این تظاهرات شرکت می‌کنند. مردم در این تظاهرات شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین و هشدار به دشمنان فلسطین سرمی‌دهند.

آسوشیتدپرس نیز گزارش داد: مردم شهرهای مختلف ایران با حضور در راهپیمایی ضداسرائیلی و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، اشغال سرزمین‌های فلسطینی از سوی این رژیم را محکوم کردند.

در ادامه گزارش این خبرگزاری آمریکایی آمده است: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی تهران از نقاط مختلف پایتخت به سمت دانشگاه تهران محل برگزاری مراسم نماز جمعه در حرکت هستند. راهپیمایی‌های مشابه در سایر شهرهای ایران در حال برگزاری است.

شبکه قطری الجزیره مباشر نیز راهپیمایی روز جهان قدس را در تهران و سایر شهرهای ایران بازتاب داد و زیرنویس این شبکه نوشت: راهپیمایی در ایران برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس است.

 پایگاه خبری i24 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: صدها هزار ایرانی در خیابان‌ها دوباره فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. در کنار این دو شعار سنتی، شعار «مرگ بر آل‌سعود» نیز امسال از میان جمعیت شنیده می‌شود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز با قرار دادن خبر راهپیمایی روز قدس در صفحه نخست خود نوشت: ایرانی‌ها امروز موشک‌های بالستیکی که به سمت داعش شلیک کردند را هم به نمایش گذاشتند.

بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های خارجی

 

وبسایت روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با بازتاب دادن حضور پرشور مردمی در راهپیمایی روز قدس نوشت: ایرانی‌ها موشک به نمایش گذاشتند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های خارجی

 بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های خارجی

 خبرگزاری رویترز نیز در مطلبی نوشت: صدها هزار ایرانی در سرتاسر این کشور در روز قدس تظاهرات کردند و پرچم اسراییل و داعش را به آتش کشیدند. 

 

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار