وزیر سابق اطلاعات:

13 میلیون مقاله در باره فروپاشی آمریکا نوشته شده است

وزیر سابق اطلاعات گفت:در گوگل 13 میلیون مقاله وجود دارد که اساتید آمریکایی آن را نوشته اند و همه آنها گفته اند این کشور دچار فروپاشی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مصلحی در جمع مردم اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : ما با یک نظامی سیاسی مبارزه می کنیم و امروز مبارزه با اسراییل مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه عده ایی حدود 20 سال است بدنبال حاشیه بردن مساله فلسطین هستند تاکید کرد : وقتی امام گفتند مساله قدس مساله ایی است برای موحدین جهان ،باید توجه داشت که آن زمان هم مسئله فلسطین از دیدگاه امام بین المللی بوده است ِ

وی با اشاره به اینکه حدود 100 سال است رژیم صهیونیستی توسط روباه پیر شکل گرفته و آنها تصمیم گرفتند مساله قدس را به حاشیه ببرند افزود : با کمال تاسف می بینیم که سران بخشی از کشور های اسلامی را از آن خود کرده اند.

حجت الاسلام مصلحی افزود: باید ببینیم که امروز در دنیای اسلام چه اتفاقی می افتد تا اینکه مساله فلسطین به حاشیه برود .

وی با اشاره به موضوع سوریه تصریح کرد : استکبار همه تلاش خود را برای حذف بشار اسد به کار برد اما مقاوت گفت بشار باید بماند و این درس عبرتی است که اگر مقاومت در اقلیت هم باشد ، مقاومت میکند و پیروز می شود.

وزیرسابق اطلاعات تاکید کرد مردم ایران باید در مسیر وحدت وانسجام حرکت کنند و باید حمایت از فلسطین را به صورت جدی محور همه حرکتهای خود قرار دهند. وزیر سابق اطلاعات گفت: افرادی که کشور را دچار دوقطبی می کنند بزرگترین جنایت را در حق شهدا می کنند .

مصلحی گفت : اگرامروز در گوگل وقتی موضوع فروپاشی آمریکا سرچ کنید 13 میلیون مقاله به دست شما می رسد که تمام این مقاله ها را اساتید آمریکا نوشته اند و در بسیاری از این مقاله ها آمده که این فروپاشی توسط جمهوری اسلامی ایران شکل می گیرد.

وی گفت : اندیشمندان دنیای کفر رو به اسلام آورده ا ند و راه خروج از بن بست را درقرآن مطالعه می کنند و این ها بن بست هایی است که استکبار به آن رسیده است.

حجت الاسلام مصلحی گفت : درگیری سنگین قدرت در آل سعود وجود دارد و صهیونیست ها در عربستان آماده اند که اگر مشکلی پیش آمد دخالت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.