فرماندار سلسله:

ملت ایران تا پیروزی نهایی در کنار مردم فلسطین هستند

فلاح نژاد گفت: ملت فلسطین تنها نیست و مردم ایران تا رسیدن به پیروزی ن‌هایی در کنار مظلومان عالم و مردم فلسطین خواهند ایستاد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فلاح نژاد، فرماندار سلسله، روز جمعه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان سلسله در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین افزود: مردم مسلمان جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی گفت: امام خمینی (ره) این درس را به ما داد که باید از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیست تا از بین بردن کامل این غده سرطانی حمایت و پشتیبانی کنیم.

فرماندار سلسله با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه خون شهدا بنا شده و از این رو این انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم افزود: فلسطین مربوط به جهان اسلام است و امروز باید حمایت خود را از این مردم مظلوم ابراز نمائیم.

وی روز قدس را روز تبلور همبستگی جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستمدیدگان جهان دانست و افزود: روز قدس روز همراهی با ملت مظلوم فلسطین در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

مردم غیور شهرستان سلسله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سایر شهر‌های کشور و امت‌های اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا بار دیگر ندای نفرت و انزجار خود از ستمگران و مستکبران را به گوش جهانیان برسانند.

روزه داران شهرستان سلسله راهپیمایی خود را از میدان امام شهرستان به سمت مصلی آغاز کرده و با سر دادن شعار‌هایی از قبیل: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، هیهات من الذله، آمریکا عدوالله، نفرت و انزجار قلبی خود را نسبت به رفتار‌های ضد انسانی و جنایات رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار