امام جمعه زاهدان:

حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین همواره پایدار خواهد بود

امام جمعه زاهدان گفت: حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین همواره تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی و از بین رفتن ظلم تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان اظهار کرد: حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین همواره تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی و از بین رفتن ظلم تداوم خواهد داشت.


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: امام امت و رهبر کبیر انقلاب اسلامی در اول انقلاب برای جلوگیری از فتنه‌های رژیم صهیونیست و حمایت مردم فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را قدس نامید و تا به امروزه با ملت ایران راهپیمایی به این حمایت میپردازند و در خیلی از کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی این این امر انجام می‌شود.


وی گفت: سؤال این جاست که آیا زبان روزه در گرما بیاییم و از قدس حمایت کنیم چه فایده دارد؟ قبل از انقلاب در کشور فلسطین و روز جهانی قدس صدای مردم فلسطین به کجا میرسید؟ هر اقدامی از سوی فلسطین انجام می‌شد میگفتند تروریست هستند و هر اقدامی از سوی اسرائیل انجام میشد میگفتند به حق بوده!

خطیب نماز جمعه زاهدان اضافه کرد: امروزه هم کشور‌های پلید و دشمن اسلام این گونه فکر می‌کنند که حق با رژیم صهیونیستی کودک کش است در صورتی که مسجد قدس قبله اول مسلمین است، اما یه کشور بی نام نشان بی هویت با حرف زور و گلوله بر مردم مظلوم فلسطین، می‌خواهند به زور کشوری را تصاحب کنند.


سلیمانی ادامه داد: تا قبل از روز جهانی قدس مسئله فلسطین یه مسئله عربی بود، اما به دستور امام امت فلسطین جهانی شد که امروزه میبینیم تمام دنیا به حرف امامشان با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.


وی افزود: مردم دنیا دیدند که این کشور غاصب چگونه در جنگ ۳۳ روزه لبنان شکست می‌خورد و با همه حمایت استکبار در این سال‌ها از این کشور جز شکست چیزی نبوده و همه این‌ها به برکت روز جهانی قدس است که روز به روز رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر می‌شود و حزب الله قدرتمند‌تر می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شکستی که صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه از لبنان و حزب الله خوردند و غرور آن‌ها به خفت خواری خدشه‌دار شد هرگز از یاد جهانیان نخواهد رفت.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان: دنیا به عدالت در مسئله فلسطین، تن دهد


همچنین امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در خطبه های نماز جمعه  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت:کشورهای اسلامی مسئله ی فلسطین را نباید فراموش کنند و این مسئله باید مسئله ی مشترک همه باشد و به آن متعهد و پایبند باشند.


شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی با بیان این مطلب در راهپیمایی پر شور روز جهانی قدس گفت: صدای ملت فلسطین باید شنیده شود و دنیا باید به عدالت در مسئله ی فلسطین تن دهد.


مولوی اسماعیل زهی افزود: دشمنان اسلام با توطئه و مکر و حیله، مسلمانان را به جان هم انداختند و امنیت را با ایجاد پدیده ی تروریست در منطقه به خطر انداختند.
وی در خصوص حمله ی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه گفت: ملت ایران بر امنیت خود حساس است و ایران اسلامی نمی تواند ناامنی ایجاد شده توسط دشمنان را بپذیرد و به آن پاسخ می دهد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.