کرمان؛

باید علیه صهیونیسم جهانی ایستادگی کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت :حزب الله لبنان توانسته صهیونیست ها را سر جای خود بنشاند و با وجود همه کمبودها و امکانات نظامی به خوبی در برابر اشغالگران ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،آیت الله سید یحیی جعفری امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود :دشمنان اسلام رژیم جعلی اسرائیل را به وجود آوردند تا مسلمانان را قتل عام کند و هدفشان این بود که حتی یک مسلمان هم باقی نماند .
امام جمعه کرمان با بیان اینکه دهها سال است که مسلمانان مظلوم فلسطین مورد ظلم و ستم مستکبران عالم قرارمی گیرند خاطرنشان کرد : آخرین جمعه ماه رمضان که از سوی امام راحل (ره) به عنوان روز قدس اعلام شد مورد عنایت همه مسلمانان جهان قرار گرفته است.
آیت الله جعفری افزود: گروه های مبارز و مجاهد فلسطینی به رغم همه کمبودها و امکانات نظامی در حال آماده باش به سر می برند و در برابر اسرائیل ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تا کید بر اینکه دشمن بیکار نیست و مرتب نقشه می کشد اظهار داشت: یکی از نقشه های دشمن این است که قدرت نیروهای ما را با درگیری ها ی محلی کاهش دهد.
وی تاکید کرد: حزب الله لبنان با فرماندهی سید حسن نصرالله توانست صهیونیست ها را سر جای خود بنشاند .
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران وی بیان داشت : منافقان 17 هزار نفر را در کشور ترور کردند وهنوز هم اگر بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند دریغ نمی کنند.
خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: خطر نفاق هنوز هم هست و همگان باید مراقب باشیم ،دشمن دشمن است و هر زمان بتواند ضربه خود را خواهد زد.
وی با اشاره به حمله کور تروریست ها به مجلس شورای اسلامی و بارگاه امام راحل (ره) تصریح کرد :ایران اسلامی انتقام خون شهدا را از تروریست های تکفری با حمله موشکی سپاه به مواضع این افراد جنایتکار گرفت و همه مسلمانان را مسرور کرد.
نماینده ولی فقیه در استان بر اشنایی همه جوانان و نوجوانان با جهاد فی سبیل الله تاکید کرد و افزود : خوشبختی ما به واسطه جهاد در راه خدا حاصل خواهد شد.
امام جمعه کرمان همچنین بر صله ارحام و دلجویی و سرکشی به اقوام و خویشان و توجه به خانواده تاکید کرد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار