تاج: پاداش فیفا معادل بدهی های فدراسیون است/ کی روش باید شرایط تمدید قراردادش را اعلام کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا تاکنون برای صعود تیم ملی به جام جهانی پاداشی به ما نداده است اما مبلغ این پاداش معادل بدهی های فدراسیون است.

تاج: پاداش فیفا معادل بدهی های فدراسیون است/ کی روش باید شرایط تمدید قراردادش را اعلام کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: مردم در این هوای گرم با زبان روزه در راهپیمایی شرکت کردند که این امر جای خوشحالی دارد. به دلیل حوادث تروریستی راهپیمایی امسال به شکل خاص تری برگزار شد و ایرانی های با غیرت نشان دادند به نظام جمهوری اسلامی علاقه دارند.

وی درمورد تمدید قرارداد کی روش بیان کرد: کی روش مربی موفقی بوده و باید این موضوع را پیگیری کنیم اما در ابتدا باید شرایطش را بگوید.

تاج درباره اینکه آیا پس از صعود تیم ملی به جام جهانی، پاداشی از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال پرداخت شده یا خیر، تصریح کرد: تاکنون هیچ پاداشی پرداخت نشده و فیفا فعلا هم این کار را انجام نمی دهد. مبلغ پاداش مشخص نیست اما فدراسیون بدهی زیادی دارد که شاید اندازه کل پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی باشد.

وی درمورد پول های بلوکه شده ایران در فیفا گفت: این پول ها را‌ گرفته‌ایم و خرج فدراسیون کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد عقد قرارداد تیم های بدهکار با بازیکنان جدید اظهار داشت: اگر بخواهیم باشگاهی را به دلیل بدهی محروم کنیم، باید کل لیگ را تعطیل کنیم. مشکل بدهکاری تیم ها باید به تدریج حل شود. البته باشگاه ها منابع مالی مناسبی ندارند و اگر این اتفاق بیفتد، فدراسیون می‌تواند به صورت جدی‌تر بگوید که تیم‌ها بدهی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.