ایلام؛

موشکباران داعش پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است

موشک‌باران مقر فرماندهی و رهبران داعش انتقام خون پاک شهیدان و واکنش به تحریم موشکی و اخطار به حامیان داعش و حاکمان سبک مغز آل سعود بود که با دم شیر بازی نکنید.

موشکباران داعش پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،آیت‌الله محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اعلام کرد:پیام فرمانده کل قوا، پاسخ قاطع و کوبنده ایران به تحریم‌های جدید آمریکا و انتقام‌گیری از تروریست‌ها بود، که بدانند تکرار اقدامات تروریستی در خاک ایران پاسخی در تراز بالاتر ایران را به دنبال خواهد داشت.


آیت‌الله محمدنقی لطفی عنوان کرد: عملیات انتقام جویانه سپاه انقلاب اسلامی هم مجازات سخت گروهک‌های تکفیری داعش بود و پیام اقتدار به کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، آل سعود بود که هرگز قادر نیستند در برابر ضربات کوبنده نیروهای مسلح ایران مقاومت کنند چرا که اقتدار موشکی ایران سبب غرور ملی و مایه افتخار هر ایرانی انقلابی و با بصیرت است.


محمدنقی لطفی اظهار کرد: واژه آتش به اختیار که توسط رهبر حکیم انقلاب در جمع دانشجویان عنوان شد، به معنای انقلابی عمل کردن و نشان دادن چهره تابناک انقلاب است. امروزه بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی نفوذ جریان‌های غرب‌گرا و همسو با سیاست‌های استعماری در عرصه‌های مختلف سیاستی، امنیتی به ویژه فرهنگی که همواره در تلاش هستند تا در مراکز حساس فرهنگی دانشگاهی و تصمیم گیری‌های کلان فرهنگی و تربیتی با چهره خیرخواهی برنامه‌های مخرب آموزشی را به نسل جوان منتقل کنند، قطعا جامعه دانشگاهی و نیروهای سیاسی نمی‌توانند در مقابل آنها بایستد و توطئه آنها را خنثی کند.


لطفی تصریح کرد: شمارش معکوس برای پایان یافتن و فرو پاشی رژیم صهیونیستی با وجود حمایت گسترده آمریکا و انگلیس آغاز شده است. روز جهانی قدس روز مبارزه جدی با آمریکاست.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: موشکباران داعش توسط سپاه پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است،روز جهانی قدس روز فریاد مسلمانان و آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.