جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

موشک‌های سپاه عظمت ایران را نشان داد/ هدف ما نابودی اسرائیل است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقـلاب اسلامی گفت: با طلوع انقلاب اسلامی و ایستادگی حزب الله و حماس در برابر رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب رو به ضعف و زبونی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در جمع راهپیمایان خرم آباد در مصلای الغدیر پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز اُفول و نابودی صهیونیسم دانست و گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی ایران، رژیم اشغالگر قدس، با شعار نیل تا فرات و مقابله با ارتش کشورهای عربی و کشتار مسلمانان و آواره کردن آنان یکه تازی می کرد، اما با طلوع انقلاب اسلامی و ایستادگی حزب الله و حماس در برابر آنان ، این رژیم غاصب به ضعف و زبونی کشیده شد.


وی با تاکید بر لزوم قـدرشناسی نعمت انقـلاب اسلامی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به فرموده ایشان، اکنون مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین، تنها مبارزه با یک رژیم نیست، بلکه مبارزه با جریان سلطه ای است که مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی اقتدازدایی و قداست زدایی از رهبری انقلاب اسلامی را از برنامه های استکبار عنوان کرد و گفت: همه مردم و مسولان نظام باید هوشیار باشند تا با حفظ اقتدار رهبری و ولایت، توطئه های دشمنان از جمله تغییر ذائقه فرهنگی مردم، دو قطبی کردن جامعه، و تضعیف نظام اسلامی ناکام بماند.


در این بیانیه با تاکید بر آزادی بیت المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست و بکارگیری تمامی ظرفیت های مادی و معنوی برای حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی/ آزادی قدس شریف و بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری همه پرسی آزاد، تنها راه حل مسئله فلسطین عنوان شده و فتنه داعش و تروریست های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم یمن، نقشه مشترک امریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان و امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی اسراییل اعلام شده است.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، بیداری ملت ها و انتفاضه به جای سازش ها شکل می گیرد، ملت های مسلمان با جرات و قدرت مقابل رژیم اشغالگر ایستادند، گفت: با پیروزی انقلاب، سنگ در دست بچه فلسطینی ها به موشک تبدیل می شود، انقلاب اسلامی ایران سنگ ها را به موشک های دقیق زنی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.


وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت به گونه ای است که رژیمی که شعار نیل تا فرات را می داد می گوید چه کنم که نابود نشوم، افزود: کار معجزه آسای امام راحل بود که نگذاشت مسئله فلسطین هرگز فراموش شود، امروز مردم این حضور را دارند تا ثابت کنند وفادار به اسلام و انقلاب هستند.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز آمریکا، اسرائیل، آل سعود خائن و همه یزیدیان در یک جبهه در مقابل انقلاب ایستاده اند و در عین حال اعتراف می کنند با وجود این امت مسلمان کاری از پیش نمی برند، گفت: موشک های سپاه، عظمت انقلاب و ایران را به دنیا نشان داد، اگر ایران به مذاکره تن می دهد و با منطق حرف می زند از روی ضعف و نیاز نیست، ما صلح را از موضع قدرت و قوت دنبال می کنیم.
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: رژیم اشغالگر بداند جز مرگ و نابودی او هیچ هدف دیگری ما را راضی نخواهد کرد.


انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار