ایلام؛

روز جهانی قدس نماد دفاع از حقیقت، عدالت و آزادی است

گرامی داشت روز جهانی قدس اقدامی دینی و انقلابی و پاسداشت دفاع از حقیقت، عدالت و آزادی است.

روز جهانی قدس نماد دفاع از حقیقت، عدالت و آزادی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی ایلام اعلام کرد: براساس تاکید و رهنمود معمار کبیر انقلاب اسلامی روز جهانی قدس تنها اختصاص به فلسطین ندارد بلکه روز اسلام و روز امت اسلامی است، این روز دفاع از حقیقت، عدالت، آزادی و مظلوم است.


یدالله جوانی عنوان کرد: روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ظالمان و ستمگران است، اگر چه این روز، روز رهایی قدس شرف از چنگال صهیونیست های غاصب است؛ اما مراد و منظور امام راحل مقوله ای فراتر از بحث فلسطین و آزادی قدس شریف بود.

 

جوانی تصریح کرد: امام راحل 38 سال پیش با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس به دنبال آن بودند که مستضعفان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به حرکت و جوش و خروش درآورد و انرژی متراکم در جهان اسلام را علیه مستکبران نشانه رود.

 

این فرمانده بلند پایه سپاه گفت: امروزه همه صاحب نظران و نظریه پردازان دوست و دشمن اعتراف می کنند که امام راحل موفق شدند چنین حرکت بزرگ و توفنده ای را ضد استکبار و صهیونیسم ساماندهی کنند.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اعلام اینکه امروز در 900 شهر کشور راهپیمایی روز قدس برگزار شد، تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی امروزه از این حضور میلیونی و پرشور ملت ایران نگرانی و وحشت دارند. 

 

وی با اشاره به بازتاب و تاثیرهای روز جهانی قدس افزود: امروز فراتر از ایران در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی که آزادی خواهی وجود دارد خروش مردم برای پاسداشت روز جهانی قدس به حرکت و جریان افتاده است.

 

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.