روز قدس روز حمایت از مجاهدتهای آزادی بخش فلسطین

فرماندار آبادان، روز قدس را روز اعلام همراهی ملت های مسلمان جهان از مجاهدت های آزادی بخش فلسطین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عزیزاله شهبازی در حاشیه آئین راهپیمایی روز قدس گفت: همچون سالهای گذشته امروز تمام ملتهای مسلمان به ویژه ملت ایران اسلامی و آبادانی های ولایتمدار و همیشه در صحنه، در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرزو برای رهایی بخشی آنان از زیر ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس اسرائیل به صحنه آمده اند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس علاوه بر تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبری، از مجاهدتهای رهایی بخش و آزادیبخش مردم فلسطین اعلام همراهی کردند.

شهبازی با بیان اینکه به طور قطع فریادهای حق طلبانه ملت به گوش جهانیان می رسد، اظهار کرد: امروز مردم فهیم و روزه دار شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده در این هوای گرم و در نقطه صفر مرزی با حضور چشمگیر و بی نظیرشان نشان دادند که مردم ایران اسلامی در مقابل ظلم می ایستند و از همراهی کسانی که مورد ظلم واقع شدند دست برنمی دارند.

مردم غیور، ولایی، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان آبادان با حضور در راهپیمایی روز قدس در حالی که دست نوشته هایی را در رد مقبولیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با خود حمل می کردند؛ ضمن طی مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان یک احمد آباد تا مصلی ثامن الائمه، شعارهایی همچون «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را سر دادند.

گزارشات واصله از شهرهای اروندکنار و چوئبده نیز گواه حضور پرشور مردم این شهرها در راهپیمایی روز قدس دارد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در رد جنایات رژیم صهیونیستها، اعلام انزجار از ظلم و ستم آنان و حمایت همه جانبه از ملت فلسطین تا آزادی کامل قدس در ۹ بند خوانده شد و مردم با سردادن شعار الله اکبر آنها را مورد تایید قرار دادند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.