والدین رومانیایی دختر 14 ساله خود را در ازای دریافت یک ون فروختند!

نیروهای امنیتی اسپانیا یک زوج رومانیایی را به اتهام فروختن دختر نوجوان خود در ازای دریافت ۵ هزار یورو و یک خودروی وَن بازداشت و به قاچاق انسان متهم کردند.

والدین رومانیایی دختر 14 ساله خود را در ازای دریافت یک ون فروختند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، نیروهای امنیتی اسپانیا یک زن و شوهر را به اتهام فروختن دختر ۱۴ سالۀ خود در ازای دریافت ۵ هزار یورو و یک دستگاه ماشین خودروی «وَن» بازداشت کردند.

سایت خبری لوکال امروز جمعه گزارش کرد: یک زن و شوهر رومانیایی و ساکن منطقه پِدرِرا به پلیس گم شدن دختر خود را اطلاع دادند ولی پلیس پس از شنیدن سخنان شاهدان عینی فهمید که این زن و شوهر دختر خود را به یک مرد رومانیایی دیگر ساکن منطقه لوثِنا دِل پوئِرتو در جنوب اسپانیا فروخته‌اند.

روزنامه الپائیس چاپ اسپانیا هم نوشت: نیروهای امنیتی ابتدا عملیاتی را در اسپانیا سپس عملیاتی را در کشورهای اروپایی برای یافتن دختر آغاز کردند و سرانجام توانستند دختر را هنگام سفر به جمهوری اسلوونی پیدا کنند.

پلیس اعلام کرد که دختر گمشده را به همراه یک مرد پیدا کرد و این مرد می‌گوید که پدرش این دختر را برایش خریده است و پلیس هم معتقد است که پدر دختر در ازای دریافت پول و ماشین دخترش را به این دو مرد فروخته است.

الپائیس نوشت: پدر و مادر دختر پس از اینکه خریدار از پرداخت کل مبلغ خودداری کرده بود، به پلیس شکایت کردند و پلیس توانست دختر را از اسلوونی به اسپانیا بازگرداند.

مردی که دختر را به اسلوونی منتقل می‌کرد، به اتهام قاچاق انسان، تجاوز جنسی و اجبار دختر کم سن و سال به ترک خانه‌اش بازداشت شده است. مرد خریدار و پدر و مادر دختر هم به اتهام قاچاق انسان بازداشت شده‌اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار