قزوین؛

روز جهانی قدس، روز حمایت از همه مستضعفان عالم

نماینده ولی فقیه در استان گفت : روز جهانی قدس، تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمایت از مستضعفان عالم در برابر مستکبران و ستمکاران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود :در روز جهانی قدس، هر کسی با هر سلیقه‌ای و حتی پیروان مذاهب دیگر، کنار هم قرار می‌گیرند و یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر می‌دهند.

روز جهانی قدس، روز حمایت از همه مستضعفان عالم

وی اضافه کرد : ملت ایران و قدرت نظامی و موشکی ایران حامی همه کسانی است که در دنیا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند .

امام جمعه قزوین گفت : در روز قدس، نشان داده‌ایم که مسأله بیت‌المقدس و فلسطین مسأله اول جهان اسلام است و وقتی هم که می‌خواهیم مستضعفان عالم را به صف کنیم باید جایی مثل بیت‌المقدس را نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر گفت :وحدت و انسجام در برپایی نماز عید فطر ضروری است و باید این یکجا و متمرکز برپا شود .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به شلیک موشک‌های سپاه به مواضع داعش و سرنگونی تعداد زیادی از این گروهک تروریستی و تکفیری را بسیار مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت : آخرین پایگاه جدی داعشی‌ها شهر دیرالزور است که سپاه با موشک‌های خود مواضع آن‌ها را در این شهر مورد اصابت قرار داد.

وی افزود: این‌ها تبعات بسیار خطرناکی را برای امریکا، اروپا و سایر کشورهایی که از این جنایت‌ها حمایت کردند، به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: ما مثل آن‌ها فکر نمی‌کنیم و اصلاً راضی نیستیم که مردم امریکا، اروپا و سایر ملل در نا امنی به سر ببرند. ما امنیت را برای همه جهان می‌خواهیم

امام جمعه قزوین افزود: موشک‌های جمهوری اسلامی برای دشمنان مردم، مرگ آفرین است اما برای اقشار مردم امنیت ایجاد می‌کند و ما به دنبال ایجاد امنیت برای همه کشورهای جهان هستیم.

وی در ادامه گفت : وحدت، انسجام، همدلی مردم و دو قطبی نبودن جامعه پشتوانه نیروهای نظامی و قدرت موشکی ما است و اینکه مردم دوقطبی بشوند، همیشه برای جامعه ما خطرناک بوده است .

وی اضافه کرد : احزاب چپ و راست و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را در مقابل هم قرار دادند، این اختلافات غلط است و مردم تحت تأثیر آن قرار نمی‌گیرند.

وی با تسلیت شهادت دکتر بهشتی،گفت : قوه قضائیه همواره حامی کسانی باشد که حقوقشان در معرض خطر است و دست متعرضان به بیت المال را کوتاه نماید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار