ساری؛

توصیه پلیس به مسافران تعطیلات عید فطر

پلیس راه مازندران به مسافران و رانندگان تعطیلات دو روزه عید فطر توصیه کرد سفرخود را به زمان پیک سفر موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پلیس راه اعلام کرد با وجود ظرفیت کم محور‌های هراز، چالوس و سوادکوه سفرخود را به زمان پیک سفر‌های عید فطر موکول نکنند.
براساس این گزارش قبل از تردد در مسیر‌ها رانندگان استراحت کافی داشته و در توقفگاه‌های مناسب در طول سفر بایستید و در تردد از جاده‌های کوهستانی صبر و تحمل بیشتری خرج دهند.
روز عید فطر و یک روز قبل از عید، پرترافیک‌ترین روز‌ها برای محور‌های هراز و چالوس و قزوین به سمت رشت است.
یک روز بعد از عید فطر زمان مناسب تری برای شروع و پایان سفر‌ها است.
پلیس راه مازندران به مسافران توصیه کرد زمان برگشت خود را به روز‌های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری ۲ هزار و پانصد نیروی پلیسدر اجرای طرح تابستانه و ساماندهی سواحل خبر داد.
وی گفت: در موضوعات اجرایی ۲ هزار و  پانصد نیروی پلیس در قالب نیرو‌های دریابانی، یگان‌های ویژه، یگان امداد، پلیس‌های افتخاری و همیاران پلیس مسئولیت برقراری نظم وامنیت سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان را برعهده خواهند داشت.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت بیش از ۲۵ میلیون شب اقامت در استان با ۱۶ در صد افزایش و همچنین ثبت ۱۲۷ میلیون تردد در سطح استان در سال،۹۵ افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ در صد به حجم سفر تابستانی به این استان افزوده شود که برای ایجاد بستر‌های امنیتی لازم برای این منظور تدابیر خاصی اندیشیده شده است.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.