شهرکرد؛

قدردانی استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور گسترده و پرشور مردم روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همراه و هم صدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان های آزاده، آزاداندیش، خیرخواه و حق طلب با حضور در راهپیمایی روز قدس، فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

فریاد رسای مردم روزه دار چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس که به ابتکار بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشی و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی هاست که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.

رجاء واثق دارم که این گونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین، برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات سراسر بشر دوستانه مردمان بام ایران افزود.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح روز گذشته جمعه دوم تیرماه ۹۶ همزمان با سراسر کشور در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار