یزد؛

با کشور امام زمان(عج)نباید شوخی کرد

امام جمعه رستاق گفت: با کشور امام زمان(عج)نباید شوخی کرد و می دانند اگر کارخود را تکرار کنند سیلی محکمتری خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق این پیروزی ها را به برکت وجود ولی فقیه دانست وگفت: تمام این کارها با وجود رهبری و وحدت وانسجام کشور در پیروی از ولایت است و وجود ولی فقیه از جانب خداوند و امام زمان(عج) تعیین می شودو ما باید در تمام امور به دستورات ولی خود عمل کنیم.

امام جمعه رستاق به حمله موشکی سپاه و شجاعت و دلاوری پاسداران اشاره کردنوگفتن: به دستور رهبرمعظم انقلاب که فرمودند جنایتکاران سیلی محکمی میخورند این سیلی به آنها زده شد و فهمیدند که با کشور امام زمان(عج)نباید شوخی کرد و می دانند اگر کارخودرا تکرار کنند سیلی محکمتری خواهند خورد.

وی به آیه 33 اعراف اشاره کردندوگفتند:خداوند دراین آیه فرموده است ما برای هر امتی اجلی قرار دادیم و هرگاه مرگ واجل به سراغ فردی آمد دیگر نمیتوان آن را به تأخیر انداخت.

امام جمعه رستاق همچنین درادامه بااشاره به نکاتی از این آیه گفت: انسان مختار است و خودش باید به اصلاح خود بپردازدوآثار اخلاق را در خود ایجاد کندو کسی که می خواهد جامعه را اصلاح کند باید با تقوا باشد و پیش از همه خودش دارای تقوا باشد.

خطیب جمعه رستاق افزود: نتیجه تقوا این است که دیگر کسی خوف و حزن و اندوه نداردو از هیچ چیز ترسی ندارد حتی از مرگ، پس ماباید در همه امور تقوا پیشه کنیم و به اصلاح امور خویش بپردازیم.

حجت الاسلام دلاوری به روز قدس اشاره کردند وگفتند:روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه امام خمینی (ره)فرمودند روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز امت مسلمان است بنابراین روز قدس روز اسلام است و برای مبارزه با مستکبرین عالم برای دفاع از مظلومان عالم است و وظیفه هر فردیست که این روز را مهم بشمارد.

در حاشیه نماز جمعه این هفته نیز مردم رستاق همگام با همه ملت قهرمان ایران با امضاء طوماری از اقدام قهرمانانه و عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع گروهک تروریستی اعلام کردند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار