اهواز؛

تاکید امام جمعه گتوند بر اشتغالزایی و توسعه

امام جمعه گتوند بر اشتغالزایی و توسعه این شهرستان توسط سرمایه گذاران بومی و کمک مسئولان تاکید نمود.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی، امام جمعه گتوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به وضعیت اشتغال و ظرفیت های اشتغال از سرمایه گذاران داخلی و بومی خواست در جهت رونق اشتغال و توسعه شهرستان کمک کنند و مسئولان را در این امر یاری دهند.

 

وی بیان داشت: شهرستان گتوند با دارا بودن ظرفیت های آب، خاک حاصلخیز، کارخانه لاستیک و معادن، پتانسیل خوبی برای اشتغالزایی دارد و نیازمند همکاری سرمایه گذاران داخلی و بومی است، تا هرچه سریع تر مشکلات این شهرستان برطرف شود.

 

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدای مدافع حرم اظهار کرد: گزافه‌گویی رئیس جمهوری آمریکا موضوع جدیدی نیست، زیرا نظام اسلامی از ابتدا با توطئه های گوناگونی مواجه بوده است و بدخواهان ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.

 

خطیب نماز جمعه گتوند با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، افزود: همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا بی‌اعتنایی به خانواده‌ها آنان اقدامی انجام دهد در واقع به کشور خیانت کرده است.

 

وی پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر بر پرداخت فطریه تاکید کرد و اذعان داشت: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل ناهماهنگی و پراکندگی در جمع آوری، آمار زکات در شهرستان گتوند پایین بود، ولی امسال با برنامه ریزی قرار است با هماهنگی خاصی زکات مردم جمع آوری شود.

 

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با اشاره پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: متاسفانه آمار افراد نوجوان معتاد به مواد مخدر افزایش یافته و خانواده ها باید هوشیار باشند و از فرزندان خود مراقبت کنند و نسبت به این پدیده شوم و خانمان سوز بی تفاوت نباشند.

 

امام جمعه گتوند با اشاره به روز جهانی قدس تصریح کرد: مردم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام اسلامی را مطالبه کردند و هرگز از پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان دست نخواهیم کشید.

 

وی در پایان با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 و روز قوه قضائیه اززحمات و خدمات قوه قضائیه در این شهرستان تشکر و قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.