اهواز؛

راهپیمایی روز قدس نوید نابودی اسرائیل و دشمنان اسلام

امام‌ جمعه دزفول حضور با عظمت ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را نوید نابودی صهیونیست و دشمنان اسلام عنوان کرد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌ جمعه دزفول در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که بعد از راهپیمایی باشکوه قدس در مصلای امام علی(ع) شهرستان برگزار شد، گفت: حضور حماسی اقشار مختلف شهرستان دزفول در راهپیمایی روز قدس باوجود این هوای گرم و با زبان روزه جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی حضور با عظمت ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را نماد نابودی صهیونیست برشمرد و اظهار کرد: این حماسه نویدی برای شکست دشمنان اسلام و محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب یک سال پس از شکل‌ گیری انقلاب اسلامی، در تصمیمی هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان را به ‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد که توانست قدس را به‌عنوان مظهر امت اسلامی در مقابل استکبار نهادینه کند.

 

امام‌جمعه دزفول با بیان اینکه در روز قدس مسلمانان به جهانیان اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، اذعان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند قدس را از صدر اسلام بودن خارج کند تاز مانی که رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی از روی کره خاکی محو شود.

 

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و مبارزه با اسرائیل مبارزه با نظام سلطه است، اظهار داشت: ما در مقابله با اسرائیل 2 راه داریم یکی نابودی کامل آن و دیگری سازش و تن دادن به این خواری و ذلت و هیچ‌گونه راه سومی وجود ندارد ضمن اینکه مسیر مبارزه با اسرائیل غاصب شعار مرگ بر آمریکا است.

 

خطیب نماز ‌جمعه دزفول با بیان اینکه عهدشکنی آمریکا در تحریم‌ها جسم و روح برجام را نقض کرده، تصریح کرد: ملت ما ملت شریفی است بنابراین مسئولان مملکت باید آماده باشند و جواب دندان‌شکنی را به این بدعهدی بدهند.

 

وی گفت: شکست‌های پی‌درپی تروریست‌ها در عراق و سوریه و سیلی محکم سپاه پاسداران به تروریست‌ها نشان داد که زمان بزن‌ و دررو گذشته، این اقدام سپاه که با اشراف کامل اطلاعاتی و با هماهنگی کشور مورد اصابت موشک بود بسیار اقدام باعظمتی بود و قطعاً ما سال‌ها بعد پی به ابعاد بزرگ این حماسه و سیلی محکم پی خواهیم برد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل پاسخ ترقه‌بازی‌ها را داد و سایه جنگ را از ایران دور کرد، اذعان کرد: چرا که ممکن بود در سفر اخیر ترامپ به عربستان، سران این کشور همانند صدام فریب بخورند و تصمیم به حمله به ایران را بگیرند اما با این اقدام سپاه نه‌تنها عربستان بلکه بزرگ‌تر از عربستان نیز جرات نمی‌کنند به ایران حمله کنند.

 

امام جمعه دزفول همچنین از نیروهای عزتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسخ به تروریست‌ها و شاد کردن دل ملت ایران تقدیر و تشکر کرد.

 

وی با گرامیداشت سالروز حماسه تروریستی 7 تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران امام، به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: قوه قضاییه مظهر عدالت در هر جامعه‌ای است که ضامن دوام مملکت و نظام اسلامی است و ما این هفته را به‌تمامی زحمتکشان قوه قضاییه و قضات تبریک می‌گوییم.

 

خطیب نماز جمعه دزفول در ادامه به بیان چند تذکر محلی پرداخت و افزود: از نیروهای انتظامی این شهرستان در راستای دستگیری سارقان مسلح، برخورد باعاملان تیراندازی ها در مراسم عزا و شادی و تلاش برای برقراری امنیت پایدار در تمام مناطق شهرستان تقدیرمی کنیم.

 

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در ادامه خواستار پیگیری نماینده مجلس و فرماندار شهرستان برای جبران خسارات کشاورزان شهرستان دزفول مربوط به سیل فروردین ماه سال گذشته شد و بیان داشت: اخذ هزینه اضافه در قبوض آب، تحت عنوان تبصره 3 کار درستی نبوده و باعث ناراحتی مردم شهرستان شده که شورای شهر و اداره آبفا به عنوان متولیان این طرح باید در جهت رفع این مشکل تلاش کنند و به فکر رفاه مردم باشند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.