باشگاه استقلال اعلام کرد:

رحمتی، کاپیتان استقلال در لیگ برتر هفدهم

باشگاه استقلال در بیانیه ای نسبت به حواشی اخیر درباره کاپیتان فصل آینده این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پس از پیوستن پژمان منتظری به استقلال، برخی حواشی در اطراف باشگاه استقلال مبنی بر نبرد منتظری و رحمتی برای بستن بازوبند کاپیتانی آبی های پایتخت به وجود آمد. در همین راستا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای که به شرح ذیل است، به این اتفاقات واکنش نشان داد:

باشگاه استقلال با نزديك شدن به پايان فعاليت هاي نقل و انتقالاتي خود و ادامه تمرينات، روزهاي ارامي را سپري ميكند و با همين آرامش نيز به كار خود ادامه خواهد داد.
براساس آنچه رسالت خود مي دانيم كه همانا كسب موفقيت و رضايت خاطر هواداران گرامي است، مجموعه باشگاه استقلال به هيچ وجه از فضاي آرامش خود خارج نشده و وارد حاشيه نخواهد شد.
شايعاتي از شب گذشته در برخي رسانه ها و فصاي مجازي مطرح شده و اين بار براي برهم زدن آرامش استقلال، موضوع بازىبند كاپيتاني را نشانه رفته اند.
منبع برخي از اين شايعات، براي مجموعه باشگاه استقلال آشنا و شناخته شده هستند اما براي تنوير افكار عمومي و جلوگيري از ادامه شايعات در خصوص بازوبند كاپيتاني، اعلام ميكنيم روند سال گذشته ادامه خواهد داشت و قرار نيست براي فصل آينده، تغييري در اين روال صورت گيرد و بازيكنان بزرگ و سابقه دار ما نيز فقط و فقط تمركزشان در جهت سربلندى استقلال ميباشد، لذا از دوستان عزيز خواهشمنديم با عدم انتشار شايعات و اخبار نادرست، به حفظ آرامش استقلال كمك كنند.
به اميد موفقيت استقلال بزرگ

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.