جام ملتهای اروپا زیر 21 سال

پرتغال 4 - مقدونیه 2/سلسائو در عین ناباوری حذف شد

از چارچوب رقابت های یورو زیر 21 سال، از ساعت 23:15 به وقت ایران، دو تیم پرتغال و مقدونیه به مصاف هم رفتند که پرتغال با وجود پیروزی 4 بر 2 و دوم شدن در گروه حذف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،از چارچوب رقابت های یورو زیر 21 سال، از ساعت 23:15 به وقت ایران، دو تیم پرتغال و مقدونیه به مصاف هم رفتند که پرتغال با وجود پیروزی 4 بر 2 و دوم شدن در گروه حذف شد.

ادگار لی ، بروما(2 گل) و دنیل پوندس گلهای پرتغال را به ثمر رساندند و دو گل مقدونیه را انیس باردی و مارکوسکی وارد دروازه حریف کردند.

با این نتیجه پرتغال شش امتیازی شد و در رده دوم گروه قرار گرفت اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دوم گروه یک یعنی اسلواکی حذف شد. مقدونیه نیز با یک امتیاز در گروه چهارم شد.

 مسابقات یورو زیر 21 سال در سه گروه چهار تیمه برگزار می شود و تیم های نخست هر گروه مستقیم به نیمه نهایی صعود می کنند و بهترین تیم دوم این سه گروه نیز دیگر تیم مرحله نیمه نهایی را تشکیل می دهد .در حال حاضر اسلواکی با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت 3 وضعیتش در تیم های دوم گروه ها نسبت با پرتغال که تفاضل گل صفر است بهتر شد. البته اسلواکی نیز برای صعود باید منتظر بازی های گروه سوم و نتیجه تیم دوم آن گروه باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.