اهمیت ثانیه‌ها در ماموریت فرشته مرگ+فیلم

فرشته مرگ مسئولیتی که که از طرف خداوند بر دوش او نهاده شده را درست در زمان معین انجام میدهد، نه یک ثانیه زود تر و نه یک لحظه دیر تر، مصداق این مطلب را در فیلم زیر مشاهده کنید.

اهمیت ثانیه ها در کار فرشته مرگبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجاز ی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی اوقات با دیدن برخی حواث تلنگری به ذهنمان می خورد که فرشته مرگ چه دقیق کار خود را انجام می دهد، و اگر یک لحظه زودتر جان یک شخص را می گرفت ممکن بود چه اتفاقی بیفتد یا حتی بر عکس آن!


به هر حال هیچ چیز در این جهان بی حساب و کتاب نیست و خداوند از همه چیز آگاه است ، همچنین در پشت زمان معین شده مرگ هر انسان، که فرشته مرگ مسئولیت اجرای ان را برعهده دارد راز و حکمتی نهفته که ما از آن بی خبریم.


در فیلم زیر مصداقی از مطالب بالا را عینا مشاهده می کنید و حتما شما هم پس از تماشای این ویدئو با خود می گویید که اگر راننده یک ثانیه زودتر قالب تهی کرده بود ممکن بود چه فاجعه ای رخ دهد، زیرا درآن صورت تنها او نبود که جان خود را از دست می داد و تمام مسافران نیز در این حادثه تلف می شدند.


راننده چینی در حال رساندن مسافران اتوبوس به مقصد بود که درست پس از متوقف کردن اتوبوس، ناگهان دچار حمله قلبی شده و جان به جان آفرین تسلیم کرد، عده ای از مسافران تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با انجام عملیات امداد و اورژانسی وی را به زندگی باز گردانند اما بیهوده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۷:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
خدایا من ارزو دارم درخواب عزراییل به من سلام کند
آخرین اخبار