ربودن کودک ۲ ساله جلوی چشم والدین+فیلم

در این خبر لحظه ربودن یک کودک ۲ ساله را درست جلوی چشمان پدر و مادرش مشاهده می‌کنید

ربودن کودک ۲ ساله جلوی چشم والدین+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زوجی که به همراه پسر 2 ساله خود به رستورانی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی رفته بودند، برای چند لحظه از فرزند خود غافل شدند و در همین میان یکی از مشتریان رستوران از حواس پرتی آنها سوءاستفاده کرد و فرصت را غنیمت شمرد تا فرزند آنها برباید.


فیلمی که توسط دوربین مدار بسته رستوران ضبط شده مردی با لباس آبی را نشان می دهد که ناگهان پسر خردسال را که برای چند لحظه از والدین خود دور شده را زیر بغل می زند و با سرعت به سمت درب خروجی رستوران می رود که از آنجا خارج شود در همین لحظه پدر بچه متوجه این حادثه می شود و به سراغ مرد می رود و همسر او نیز در حالی که هنوز درست متوجه موضوع نشده بود سر در گم به دنبال شوهرش می رود.


پاسخی که مرد آدم ربا در مواجهه با پدر کودک می دهد بسیار جالب بود ، هنگامی که پدر بچه برای نجات او سراغ مرد رفت او گفت که من فقط قصد شوخی داشتم و اصلا ماجرا چیزی که شما تصور می کنید، نیست.


مدیر رستوران سریعا با پلیس تماس گرفت و آنها مرد را بازداشت و با خود بردند اما در کمال تعجب دادگاه دور روز پس از وقوع حادثه پرونده این مرد را بدون محکوم کردن او بست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آدم ربا ، سرقت ، دزدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.