برخورد غیر منتظره رونالدو با یک هوادار+فیلم

با سابقه ای که از رونالدو در برخوردهای گرم و دوستانه با طرفدارانش سراغ داریم ، این فیلم باعث تعجب است.

برخورد غیر منتظره رونالدو با یک هوادار+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،طرفداران کریستیانو رونالدو اغلب به روش های مختلفی علاقه خود را به این ستاره فوتبال پرتغالی نشان می دهند، این بازیکن نیز به برخوردهای صمیمی با طرفدارانش شهرت دارد، اما از شانس بد این هوادار آن روز ظاهرا رونالدو از دنده چپ بیدار شده بود و اصلا حوصله نداشت.


همانطور که در فیلم می بینید،یک کودک هنگام خروج رونالدو از اتوبوس و رفتن به هتل محل اقامت، از موانع نزدیک محافظان می گذرد و خود را به ستاره تیم ملی پرتغال می رساند، پس از آنکه با هزار شوق رونالدو را در آغوش می گیرد، با برخورد سرد و بی روح او مواجه شده و این بازیکن به سمت دیگر هوادارانی که وی را صدا می زدند رفت، نوجوان هم دست از پا دراز تر و احتمالا با احساس پشیمانی فراوان در دلش به جای خود باز می گردد.


گفتنی است که در مسابقه تیم های پرتغال و روسیه که اخیرا انجام شد، پرتغال یک بر صفر پیروزی شد و تنها گل این تیم را کریستیانو رونالدو در دروازه حرف کاشت.

 

پس از تماشای فیلم این گزارش می توانید برخوردهای دوستانه کریستیانو رونالدو را با طرفدارانش در لینک زیر نیز مشاهده کنید تا بهتر متوجه تفاوت این واکنش او نسبت به دفعات قبل بشوید.

واکنش‌های دیدنی ستاره های فوتبال نسبت به کودکان +فیلم

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۶
اصلا برخوردش سرد نبود
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۰۱:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
کودک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این که حدود 20 سالش بود.
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۱۹:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۶
باباقهرمانه
آخرین اخبار