واشنگتن‌پست خبر داد: لابی‌گری کاخ سفید درباره طرح تحریم‌های ایران و روسیه در کنگره

دولت آمریکا در صدد است برای جلوگیری از کاهش احتمالی اختیار عمل رئیس‌جمهور درباره تحریم ایران و روسیه، لابی‌های خود را علیه بخش‌هایی از این طرح کنگره افزایش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ واشنگتن‌پست نوشت کاخ سفید در حال لابی کردن درباره طرح تحریم‌های ایران و روسیه است.

این روزنامه آمریکایی افزود: دولت ترامپ تصمیم دارد لابی‌های خود را علیه بخش‌هایی از این طرح سنا برای تحریم روسیه و ایران افزایش دهد. یک مقام گفته است کاخ سفید مخالف بندهایی است که ممکن است مانعی بر سر اختیارات رئیس جمهور در این باره شود. بخشی از این نگرانی این است که روند بازبینی کنگره به مجلس نمایندگان و سنا اجازه دهد جلوی رئیس جمهور را در لغو تحریم‌ها بگیرند.

مجلس نمایندگان آمریکا هفته پیش جلوی پیشرفت در طرح تصویب شده سنا علیه آنچه «فعالیت‌های برهم زننده ثبات از سوی ایران» خوانده شده را گرفت. دموکرات‌ها این اتهامات را مطرح کردند که سران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان تلاش کردند به درخواست ترامپ جلوی این طرح را بگیرند.

اد رویس، نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا و رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا این هفته گفت که آماده است طرح تحریم‌های روسیه و ایران را به این مجلس ببرد.

 واشنگتن‌پست خبر داد: لابی‌گری کاخ سفید درباره طرح تحریم‌های ایران و روسیه در کنگره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۶
هردم از این باغ .........چقدر بخندیم .سرفه میزنی تحریم .خودشون خسته نمیشن همش دستاشون بالا تصویب شد آخرشم هیچ غلطی نکردن .اه - اه -
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۶
تا دوست دارین تا صبح لابی کنید چه غلطی کردین تا حالا اصلا هرروز لابی وتحریم .کنید باختین .بدبختا از حرص وحسادتون که باج نمیدیم وروپای خودمونیم .کورخوندین ما قطر.یمن .سوریه .عراقنیستیم .ما ایرانیم .ایران .
آخرین اخبار