واکنش سایت فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی جوانان ایران مقابل ایتالیا؛

کار تیمی قوی، ایران را به پیروزی رساند

سایت فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی تیم ملی زیر21 کشورمان مقابل ایتالیا ،کار تیمی قدرتمندانه ایران را عامل برتری در این مسابقه دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته تیم ملی والیبال زیر21 سال کشورمان در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در جمهوری چک ،برابر ایتالیا قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد،سایت رسمی مسابقات در تحلیل خود از این مسابقه، نوشت، کار تیمی قوی ایران،این تیم را به موفقیت رساند.


در این گزارش آمده است،ایران به حریف خود ،ایتالیا، فرصت نداد حتی یک ست را ببرد و با نتایج 25-22، 25-19، 25-21 برتری خود را به رخ تیم تحت هدایت میشله توتیره کشید.

پشت خط زن های هر دو تیم بیشترین امتیازها را به دست آوردند. این مسابقه، رقابت فردی بازیکنان نبود، بلکه بازی تیمی قوی، ایران را به موفقیت و جشن پیروزی رساند.

 

درست اول، ایتالیا می توانست بهتر عمل کند. اما ایران در ادامه از فرصت استفاده کرد و کنترل بازی را در دست گرفت که منجر به پیروزی سریع 2-0 شد.

ایتالیا در ست سوم برای بازگشت به بازی ،هر کاری کرد ، اما این کار تیمی قدرتمند ایران بود که باعث پیروزی 3- 0 بر ایتالیا شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار